Uvertira za UEFA UERO 2024TM i fudbalski spektakl na Adi

Autor:

Biznis

03.06.2024

15:39

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Hisense Srbija je pobednike turnira nagradio sa osam ulaznica za utakmicu Srbija-Engleska, koja se igra 16. juna u Gelzenkirhenu u Nemačkoj.

Uvertira za UEFA UERO 2024TM i fudbalski spektakl na Adi

Foto: HISENSE CUP 2024

Beograd, jun 2024. - Kompanija Hisense, zvanični globalni partner UEFA EURO 2024TM, 1. juna na Adi je po treći put organizovala Hisense cup. Ovo takmičenje, koje okuplja rekreativce iz cele Srbije, a koji su pri tom i prodajni partneri kompanije, pravi je uvod u predstojeće Evropsko prvenstvo u Nemačkoj.

Hisense Cup 2024 na Adu je doveo čak 128 prodavaca, raspoređenih u 16 timova. Tu su bili EWE COMP, GIGATRON, TEHNOMANIJA, DELTA TERM, SPEKTAR, Hisense Gorenje Studio, TEHNOMEDIA, TRI O, EMMEZETA, DONIĆ, METALAC, PBD Union, SHOPPSTER, Tri B, DR TECHNO i USPON ČAČAK.

Ekipe su bile podeljene u četiri grupe, a po dve najbolje su išle dalje u četvrtfinale. U napetom turnirskom sistemu, ali uvek fer plej, u velikom finalu ekipa TEHNOMANIJA pobedila je EMEZZETA tim 2:0. Hisense Srbija je pobednike turnira nagradio sa osam ulaznica za utakmicu Srbija-Engleska, koja se igra 16. juna u Gelzenkirhenu u Nemačkoj.

I ove godine atrakcija ovogodišnjeg Hisense Cup-a je bio medijski turnir novinara iz desetak najvećih sportskih redakcija u Srbiji. Novinari su, poput svojih kolega prodavaca, demonstrirali borbenost i uveličali ovaj sjajan događaj u odličnoj fudbalskoj atmosferi.

Evropski šampionat u brojkama

Inače, Šampionat Starog kontinenta organizuje se 17. put, a Srbija je jedna od 24 reprezentacije koje će ove godine učestvovati u njegovoj završnici. Naša zemlja na Evropskom prvenstvu u fudbalu učestvuje posle 24 godine odsustva i nalazi se u Grupi C, sa Slovenijom, Engleskom i Danskom.

Nemačka je domaćin posle čak 36 godina, a do sada je najviše puta učestvovala na ovom takmičenju. Novčani fond koji će učesnici i pobednici podeliti iznosi 331 milion evra. Desetina  tog iznosa uložena je u održivost i ekologiju, pa će UEFA EURO 2024TM biti „najzeleniji“ šampionat Evrope do sada.

BEYOND GLORY i svetski vrh

Hisense trenutno sprovodi svoju BEYOND GLORY UEFA EURO 2024TM kampanju u okviru koje se promovišu vrhunski modeli televizora, klima uređaja i bele tehnike. Svi zaljubljenici u fudbal i strastveni navijači imaju priliku da na jednom od najboljih ULED televizora prate sve utakmice na najbolji način do sada! Od maja ove godine dostupan je i Model Hisense Mini-LED Smart TV od čak 100 inča. Ovaj Hisense TV dočarava stadionsku atmosferu - kod kuće. Svaki kadar pojačava se AI tehnologijom i čini da gledaoci uživaju u prenosu kao da su na utakmici.

Što se tiče kompanije Hisense, i ona beleži sjajne rezultate. Prema obimu isporuke za 2023. i u prvom tromesečju 2024. godine, Hisense je svetski broj dva TV proizvođač i globalni broj jedan u segmentu televizora od 100 inča. Kompanija posluje u više od 160 zemalja širom sveta, a Hisense portfolio objedinjuje multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, i premijum kućne aparate.

O kompaniji Hisense

Hisense je jedan od vodećih globalnih brendova potrošačke elektronike i kućnih aparata. Portfolio kompanije objedinjuje multimedijalne uređaje sa fokusom na pametne televizore, kućne aparate, ali i IT inteligentna rešenja. Hisense posluje u više od 160 zemalja širom sveta i ostvaruje izuzetno dinamičan rast u industriji.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading