POZNATA AVIO-KOMPANIJA IZGUBILA 40.000 ZBOG JEDNE PUTNICE: Napravili su gest koji ih je SKUPO KOŠTAO

Autor:

Putovanja

17.09.2024

14:32

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Građanska stranka je tražila 25.000 evra za moralnu štetu i 5.000 evra za pravdu, dok je tužilaštvo tražilo kaznu od 50.000 evra

POZNATA AVIO-KOMPANIJA IZGUBILA 40.000 ZBOG JEDNE PUTNICE: Napravili su gest koji ih je SKUPO KOŠTAO

Foto: pixabay.com

Sud u Nantu danas je naložio avio-kompaniji Easyjet da isplati 40.000 evra zbog diskriminacije putnice u invalidskim kolicima, kojoj 2011. godine nije bilo dozvoljeno da se ukrca na let.

Neimenovana žena, koja koristi invalidska kolica, je u aprilu 2011. godine pokušala da se ukrca u avion iz Nanta za Ženevu.

Prilikom ukrcavanja, ovlašćeni službenik joj je odbio pristup jer nije imala pratnju, nakon čega je ona podnela tužbu zbog diskriminacije, prenosi Figaro.

Kompaniji je naloženo da plati 40.000 evra Državnom trezoru, kao i 2.500 evra odštete i 2.500 evra na ime sudskih troškova.

Građanska stranka je tražila 25.000 evra za moralnu štetu i 5.000 evra za pravdu, dok je tužilaštvo tražilo kaznu od 50.000 evra.

''Easyjet nikada nije nameravao da diskriminiše gospođu B. ili bilo kog drugog putnika sa smanjenom pokretljivošću i od tada nije primila nikakve druge pritužbe na diskriminaciju“, saopštila je kompanija.

Kako se ovaj incident dogodio pre 13 godina, sve avio-kompanije u Evropi u međuvremenu su prilagodile svoj pravilnik sa njim, pa se posle nijednom nije zabeležio sličan slučaj.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading