Zabava

20.08.2024

22:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

U okviru Sarajevo Film Festivala sutra će biti prikazano ostvarenje slavne rediteljke i glumice.

Film "Majka Mara" Mirjane Karanović doživeće svetsku premijeru u sredu, 21. avgusta u okviru programa 30. Sarajevo Film Festivala. Ovo ostvarenje donosi snažnu priču o Mari, uspešnoj poslovnoj ženi, skrhanoj zbog prerane smrti svog sina Nemanje. Emotivno se otuđuje i odbija da komunicira sa porodicom i prijateljima. Nakon što upozna Milana, Nemanjinog bliskog prijatelja, u odnosu sa njim pronalazi utehu i mir. Kako se njih dvoje zbližavaju, otkriva se sve više činjenica o Nemanjinom životu i smrti, što Mari pruža priliku da se suoči sa sopstvenim životom i emocijama.

Scenario za film napisali su Maja Pelević, Ognjen Sviličić i Mirjana Karanović, dok je saradnik na scenariju bio Srđan Koljević.

Glavne uloge u filmu igraju Mirjana Karanović, Vučić Perović, Boris lsaković, Jasna Žalica, Alen Liverić, Pavle Čemerikić, Jelena Ćuruvija.

Mirjana Karanović, rediteljka i glavna glumica je povodom svog novog ostvarenja rekla da ovim filmom želi da ohrabri sve ljude da koji se osećaju da su zarobljeni u određenim ulogama protiv kojih žele da se pobune.

- Za žene mojih godina važi da ne bi trebalo otvoreno da pričaju o svojim strastima i željama. Kada žena u ovom životnom dobu pokuša da se oslobodi tradicionalne uloge, mediji i javnost je nazivaju pogrdnim imenima. Zbog toga sam želila da snimim ovaj film i ispričam ovu priču. Želela sam da ohrabrim druge žene i sve ljude koji osećaju da su zarobljeni u određenim ulogama protiv kojih njihov unutrašnji duh pokušava da se pobuni. Ideja filma Majka Mara je da otvori skrivene prostore u ženskom biću, koji šokiraju iskrenošću. Da govorim o potisnutoj strasti prema životu, o Erosu koji daje energiju, a koji je vekovima ograničavan i kontrolisan društvenim pravilima. Želela sam da napravim film o hrabrosti i prihvatanju. Očekujem burnu reakciju i radujem joj se - rekla je Karanovićeva.

Film "Majka Mara" nastao je u koprodukciji nekoliko značajnih filmskih kuća iz regiona, uz podršku evropskih fondova. Producentkinja filma je Snežana van Houwelingen i producentska kuća This and That Productions. Film je podržan od strane Filmskog centra Srbije, Eurimages-a, Ministarstva kulture Švajcarske, te filmskih fondova Luksemburga, Švajcarske, Slovenije, Crne Gore i Sarajeva.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO: