OGORČENA PORODICA LALIĆ IZ SRBIJE: Platili smo 1700 evra, očekivali luksuzni kompleks, a pogledajte šta smo dobili!

Autor:

Putovanja

20.07.2024

17:19

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Za drugi pomoćni ležaj od porodice su tražili dodatnih 500 evra

OGORČENA PORODICA LALIĆ IZ SRBIJE: Platili smo 1700 evra, očekivali luksuzni kompleks, a pogledajte šta smo dobili!

Foto: Shutterstock

Porodica Lalić iz Beograda krajem juna uputila se na 10-dnevni odmor u Grčku gde su trebali da budu smešteni u luksuzni kompleks s četiri zvezdice.

Puna cena aranžmana iznosila je 2.900 evra, ali su dobili first minute popust pa su smeštaj za dvoje odraslih i dvoje dece (4 i 6) platili 1.700 evra.

Nije bilo naznaka da će se četiri meseca kasnije pojaviti problemi. 

Marko Lalić, koji je sklopio ugovor s poznatom turističkom agencijom, već je ranije odlazio na "all inclusive" putovanja te nije ni slutio što sve može poći po zlu.

Po dolasku u Grčku ne smeštaju ih u Porto Rio Hotel u Patrasu kako je bilo dogovoreno, već u pomoćni objekt.

Umesto bračnog kreveta dočekala su ih dva pojedinačna kreveta, a za decu je umesto dva dodatna kreveta bio tek jedan metalni na rasklapanje.

Za drugi pomoćni ležaj od porodice su tražili dodatnih 500 evra.

Ispucala boja na zidovima, paučina i stolarija iz prošlog veka koju je nagrizlo vreme i more bili su uključeni u gotovo dve hiljade evra vredan godišnji odmor.

Nakon što su se požalili na recepciji, upućeni su da se jave predstavniku agencije. Ni to nije urodilo plodom već je odgovornost počela da se prebacuje s hotela na agenciju.

Lalići su rekli kako restoran i plaža nisu bili loši, ali ono osnovno - smeštaj bio je daleko od reklamiranih i plaćenih četiri zvezdice.

- Agencija je tokom prvog razgovora rekla da ne znaju ništa o navedenom slučaju, da bi na drugom promenili priču i rekli da dete do šeste godine treba da spava s roditeljima - tvrdi Lalić.

Obećano im je kako će se slučaj rešiti.

Zvali su ih još dva puta da bi im iz agencije rekli da su poslali upit hotelu.

Na recepciji im je pak rečeno da ih niko nije kontaktirao niti poslao mejl.

Izgubili su tako novac i vratili se u rodni kraj nezadovoljni.

(Republika/Jutarnji.hr)

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading