"ĐENERALI" GUBI TRŽIŠTE, PA POVLAČI SUMNJIVE POTEZE! Gubici osiguravajuće kuće u važnom sektoru

Autor:

Biznis

10.01.2025

21:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

U oblasti auto-odgovornosti već dugo im ne cvetaju ruže, počeli da daju veće provizije od zakonskih, ali uzalud

"ĐENERALI"  GUBI TRŽIŠTE, PA POVLAČI SUMNJIVE POTEZE! Gubici osiguravajuće kuće u važnom sektoru

Foto: Telegraf/Tanjug/Dragan Filipović

Jedna od vodećih osiguravajućih kuća u Srbiji "Đenerali" izgubila je važan deo tržišta u oblasti osiguranja od auto-odgovornosti, a poslovni potezi koje je vukla uprava da nadomesti gubitke doveli su do još većeg poslovnog i finansijskog haosa, saznaje Srpski telegraf od jednog od bivših zaposlenih u ovoj kompaniji. 

Ovu informaciju potvrdilo nam je još nekoliko sagovornika dobro upućenih u sva događanja u sektoru osiguranja.

PIŠI PROPALO

Kako kažu, "Đenerali" je u poslednjih nekoliko godina izgubio oko osam odsto udela na tržištu osiguranja od auto-odgovornosti. 

- To je veliki pad, iako je u pitanju vremenski razmak od nekoliko godina, pa je uprava pokušala da zaustavi sunovrat i to i deset puta većom provizijom od zakonske! Efekat te odluke menadžmenta je da su troškovi sprovođenja osiguranja bili previsoki, načini isplate najblažim rečima diskutabilni, a činjenica da i to nije pomoglo da se tržišno učešće na tržištu auto-odgovornosti stabilizuje - objašnjava izvor našeg lista. 

Međutim, otkriva, ovo nije jedina problematična odluka aktuelnog rukovodstva. "Đenerali", tvrdi, ima uske odnose s jednom od najvećih mreža privatnih tehničkih pregleda u zemlji, firmama "Henex" i "Blutek". Njima je avansnim plaćanjem omogućio da nadrastu konkurenciju. 

- Simptomatično je da smo ovim firmama uplaćivali velike avanse i tako ih finansirali unedogled, a nezvanično se jedno vreme po firmi pričalo čak i da je jedan od vlasnika ili povezanih lica, zapravo jedan od zaposlenih u "Đeneraliju" i da ima enormna primanja!

U reklamama na mrežama zloupotrebili decu 

Republika

Foto: Telegraf

Srpski telegraf 20.12.

Srpski telegraf je nedavno pisao o upitnim potezima rukovodstva "Đeneralija", odnosno činjenici da se na zvaničnim nalozima kompanije na društvenim mrežama objavljuju snimci/reklame kojima, kako se tvrdi u komentarima ispod tih objava, zloupotrebljavaju deca. Mališani u tim reklamama glume direktore sektora, a prema rečima sagovornika našeg lista, ne samo da su deca zlupotrebljena već su i zaposleni u kompaniji poniženi. 

Prema oceni psihologa Snežane Repac, koristiti decu u ovakvom kontekstu da se prikazuju kao mali ljudi koji vode veliki posao nije primereno jer se detetu šalje poruka da je sposobno da radi važne stvari, ali i da bude rame uz rame s profesionalcem, iako to nije.

Takođe, tu je i drugi pomenuti aspekt.

- Ovim reklamama se sugeriše da je taj posao lagan da mogu i deca da ga rade - navodi Snežana Repac.
U ovim reklamama s decom glumio je i predsednik Izvršnog odbora kompanije Dragan Filipović. 

Ovo otvara i mnoga druga pitanja. Da li je ovo, zapravo, priprema društva da ima svoje tehničke preglede, što je u suprotnosti sa zakonom - kaže naš sagovornik koji je radio u "Đeneraliju".

"DELTA" IH OTKAČILA

Takođe, dodaje, problematični su i odnosi s nekim starim klijentima, pre svih, s "Delta holdingom", koji je bio vlasnik i osnivač "Đeneralija". 

- I nakon prodaje društva stranoj kompaniji, dugo godina je "Đenerali" bio vodeći osiguravač pomenutog holdinga. Na kraju se sve završilo prekidom saradnje i izbacivanjem kompanije "Đenerali" iz poslovnog prostora koji je u vlasništvu "Delta holdinga" i koji je društvo koristilo od osnivanja. I prekid saradnje s prvim vlasnikom i tako važnim klijentom, dovoljno govori sam po sebi o potezima rukovodstva i politici firme - zaključuje naš izvor. 

Pitanja u vezi sa svim navedenim temama poslata su mejlom "Đeneraliju", ali odgovori nisu stigli do zaključenja izdanja.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading