DOBRE VESTI! Oko 16 časova proradio sistem za čekiranje putnika na Aerodromu Nikola Tesla

Autor:

Vesti

10.08.2024

19:41

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Aerodrom je danas bio prebukiran putnicima, zbog kvara na sistemu.

DOBRE VESTI! Oko 16 časova proradio sistem za čekiranje putnika na Aerodromu Nikola Tesla

Foto: Tanjug

Odmah nakon potvrde od strane kompanije Collins Aerospace da je kvar na globalnom softveru otklonjen oko 16 časova, sistem je počeo da se vraća u u funkciju i u Beogradu.

Poremećaj reda letenja na beogradskom aerodromu u toku današnjeg dana ponovo je uzrokovan kvarom softvera američke kompanije-provajdera Collins Aerospace, koji je van kontrole beogradskog aerodroma.

Kako saznajemo, kvar je u toku dana uticao na rad još dvadesetak aerodroma širom sveta.

Globalni problem sa softverom značajno je usporio proces prijavljivanja putnika na let na šalterima i posledično doveo do kašnjenja letova na beogradskom aerodromu.

Odmah nakon potvrde od strane kompanije Collins Aerospace da je kvar na globalnom softveru otklonjen oko 16 časova, sistem je počeo da se vraća u funkciju i na Aerodromu Beograd gde se očekuje postepena normalizacija saobraćaja.

Nadležne službe na aerodromu, u saradnji sa avio-kompanijama, čine sve da umanje posledice ove situacije na komfor putnika.

Aerodrom Beograd se još jednom izvinjava svim putnicima na čije letove je uticao ovaj kvar.

Takođe, pomoćnica ministra građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za vazdušni saobraćaj Verica Ječmenica danas je, podovom novog prekida u radu softvera na beogradskom aerodromu „Nikola Tesla“, poručila da problemi kompanije „Vansi“ postaju sve češći, što je nedopustivo za kompaniju takvog renomea i ponovo od njih zatražila objašnjenje.

"Nedopustivo je da gotovo na svaka dva dana na beogradskom aeordormu pada sistem. To je neodgovorno, pre svega prema putnicima, koji ne zaslužuju takav tretman, ali i prema državi sa kojom je kompanija ’Vansi’ sklopila dogovor o koncesiji", rekla je Ječmenica.

Ječmenica je navela da je kompaniju već upozorila "Vansi" i od njih zatražila objašnjenje zbog učestalih problema sa IT sistemom koji dovode do kašnjenja u avio-saobraćaju, te da su obećali rešavanje problema, ali reč, očigledno, nisu održali.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading