DA VIŠE NE BUDE IZNENAĐENJA! MUP uveo novu OLAKŠICU za građane Srbije: Jedan KLIK spasiće vas NEVOLJA I KAZNI - Evo o čemu se radi!
Pomoćnica ministra turizma i omladine Srbije Dunja Đenić istakla je da je cilj formiranja centralnog informacionog sistema u oblasti ugostiteljstva i turizma, eTurista, bio da se na jednom mestu formira kvalitetna baza podataka ugostitelja i ugostiteljskih objekata.
Ministarstvo unutrašnjih poslova (MUP) Srbije omogućilo je svim građanima, koji su registrovani na portalu eUprave, uslugu dostavljanja obaveštenja o isteku roka važenja ličnih dokumenata - lične karte, pasoša, vozačke dozvole, kao i registracione nalepnice.
Načelnik Odeljenja za registraciju vozila i vozačke dozvole Uprave za upravne poslove MUP Dalibor Drobnjak istakao je da je usluga uvedena u saradnji MUP sa Kancelarijom za IT i eUpravu od 13. decembra prošle godine.
Građani će obaveštenja o isteku roka važenja ličnih dokumenata dobijati na svoje i mejl adrese, SMS porukom ili putem Vibera. Drobnjak je precizirao da građani dobijaju obaveštenja o isteku važenja dokumenata dva puta, a rokovi su različiti u zavisnosti od dokumenta o kome se radi.
Digitalizacija u oblasti turizma: eTurista kao centralni informacioni sistem
Pomoćnica ministra turizma i omladine Srbije Dunja Đenić istakla je da je cilj formiranja centralnog informacionog sistema u oblasti ugostiteljstva i turizma, eTurista, bio da se na jednom mestu formira kvalitetna baza podataka ugostitelja i ugostiteljskih objekata. Na osnovu evidencije svih korisnika usluge resorno ministarstvo može da dobije egzaktne podatke o zauzeću određenog kapaciteta, kao i o broju i procentu posećenosti određenih lokacija. Sistem eTurista takođe omogućava praćenje rada turističkih agencija i izdavanje potvrda o garanciji putovanja, što predstavlja impozantan vid sigurnosti za turiste. Proces digitalizacije deo je reforme javne uprave koja se u Srbiji sprovodi uz podršku Evropske unije.
Uvođenje usluge obaveštenja o isteku roka važenja ličnih dokumenata putem portala eUprave predstavlja korak napred ka pojednostavljenju administrativnih procedura za građane. Istovremeno, implementacija sistema eTurista u oblasti turizma omogućava efikasnije praćenje rada ugostiteljskih objekata i turističkih agencija, pružajući veću sigurnost i transparentnost u ovoj delatnosti. Srbija nastavlja sa reformama javne uprave kako bi unapredila kvalitet usluga i ispunila standarde Evropske unije.
BONUS VIDEO:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)