"NESTVARAN TEROR GRAĐANA SRBIJE!" Ana Brnabić zagrmela zbog blokade Gazele: Nasilje radi nasilja, bez cilja i poente!
Studenti blokaderi ne odlučuju ni o čemu i nisu oni krivi i odgovorni, istakla je Brnabić

Foto: Tanjug /Vladimir Pori
Predsednica Narodne skupštine Ana Brnabić u Nacionalnom dnevniku na TV Pink govorila je o aktuelnoj situaciji u državi.
Brnabić je na početku komentarisala blokadu Gazele.
- Nestvaran teror građana Srbije i Beograda. To je međunarodni putni pravac. Sasvim iracionalno nasilje. Nasilje radi nasilja, bez cilja i poente. A ovo što smo videli danas je, rekla bih, kao neka trešnjica na šlag na tu tortu, a posebno zato što su to uglavnom maloletnici, dok su gimnazijalci, koji su, rekla bih, brutalno zloupotrebljeni od strane političkih stranaka, bivše vlasti i starih blokadera, ali iracionalno nasilje i, rekla bih, zaista jedan teror koji je teško razumeti, potpuno je nemoguće razumeti zašto bi grupa maloletnika njih, pa u piku ih je bilo 500, sad ih je već ispod 100, ali i dalje blokiraju, blokirali međunarodni putni pravac ili bilo koju ulicu. Ali dobro, sve se svelo na nasilje, nasilje, nasilje, teror nad stanovništvom i šta da radite? Na kraju i kraju zbog toga sve manje ljudi, valjda, učestvuje u tome - kazala je i dodala:
- Zahtevi praktično ne postoje, o njima više niko ni ne priča. Očigledno je da su bili paravan za nasilje. Studenti blokaderi ne odlučuju ni o čemu i nisu oni krivi i odgovorni - već retkori i dekani.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (4)
Ljiljana
01.04.2025 19:07
Nasilje treba da bude sankcionisano.
Maja
01.04.2025 19:47
Treba krenuti sa oštrim sankcijama za one koji sprovode nasilje i blokade.
Anja
01.04.2025 21:05
Nemaju oni drugog posla sem blokada, sramota.
Mikica
01.04.2025 21:13
Dokle ce vise da traje ova agonija maltretiranja gradjana