7 STVARI KOJE TREBA DA ZNATE O OBILAZNICI: Od Batajnice do Bubanj Potoka za 23 minuta, kamere sve snimaju...
U obilaznicu je ugrađena najmodernija tehnologija upravljanja. Sve je integrisano u operativni centar koji će raditi u automatskom režimu zahvaljujući savremenim kamerama
Završetkom sektora 6 obilaznice oko Beograda vozači neće morati više da idu autoputem kroz centar Beograda. To će smanjiti gužve u gradu, buku i zagađenje, ali i povećati bezbednost. A šta to znači za one koji će koristiti tranzit? Republika vam donosi sedam ključnih stvari koje treba da znate o obilaznici kada se na nju uključite.
1. Obilaznica je projektovana za brzinu od 120 kilometara na sat
2. Vozači će od Batajnice do Bubanj Potoka stizati za samo 23 minuta
3. Najduži tunel je Straževica - 772 metara, dok je Most preko Save dug 1.965 metara
4. Duž obilaznice postavljeno je pet VMS tabli sa izmenjivom saobraćajnom signalizacijom, na kojima se mogu ispisivati poruke vozačima
5. Ugrađena je najmodernija tehnologija upravljanja i sve je integrisano u operativni centar koji će raditi u automatskom režimu jer su postavljene savremene kamere
6. Oprezno vozite jer kamere takođe mere brzinu i protok, odnosno broj vozila na dnevnom nivou, registarske tablice i zemlju gde su izdate
7. U svim tunelima na obilaznici ugrađena je najsavremenija oprema protiv-požarne zaštite, sistema za osvetljenje i ventilacije
Da se radi o najmodernijoj tehnologiji upravljanja govori i to što kamere duž puta registruju i cisterne sa opasnim materijama, pa se ostali vozači mogu upozoriti da uspore. Takođe, u slučaju da one detektuju zaustavljen kamion u tunelu, spušta se rampa i on se zatvara za saobraćaj.
Projekat izgradnje obilaznice vredan je 207 miliona evra. Obilaznica je duga 47, 4 kilometara, ali se planira i izgradnja nastavka, tzv. Sektora C, od Bubanj Potoka do Vinče i Pančeva, uključujući novi most preko Dunava, čime će cela obilaznica biti duga oko 69 kilometara. Radovi bi trebalo da počnu tokom sledeće godine, budući da se očekuje da projekti budu završeni na proleće. Prvo će se, kako je najavljeno, raditi tuneli, pa most, a onda put između.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)