DOŠAO NA ONLYFANS, ALI NE ZBOG GOLIH SLIKA: Poznati fudbaler otvorio nalog iz neverovatnog razloga
Srećan sam što sam deo toga, posebno kao jedan od pionira u svetu fudbala, rekao je Daglas.
Bivši brazilski fudbaler Daglas Košta, poznat po svojoj impresivnoj karijeri u evropskom fudbalu, nedavno je iznenadio javnost svojim potezom da postane kreator na platformi OnlyFans. Ova odluka izazvala je brojne reakcije i postavila pitanja o novim trendovima u svetu sporta i društvenih mreža.
U svom saopštenju, Košta je naglasio da je odluku da se pridruži OnlyFansu doneo zbog verovanja u kredibilitet kompanije i njenog potencijala za globalno širenje.
- Odlučio sam da se pridružim OnlyFansu jer verujem u kredibilitet kompanije i njen potencijal za globalno dosezanje. Zajedno, ovo partnerstvo ima sve uslove da bude veoma interesantno i uspešno - rekao je Košta.
Brazilac je prepoznao mogućnost da iskoristi popularnost platforme kako bi dodatno proširio svoju onlajn prisutnost i "uticaj".
Daglas nije prvi sportista koji se priključio ovoj platformi, ali jeste prvi fudaler. On je istakao da je segment u kojem OnlyFans teži da angažuje sportiste kao svoje ambasadore veoma značajan za njihovo tržište i da se na taj način može promeniti slika koju većina poseduje kada je u pitanju ova platforma.
- Srećan sam što sam deo toga, posebno kao jedan od pionira u svetu fudbala - dodao je Daglas.
Društvene mreže i platforme poput OnlyFans sve više utiču na način na koji sportisti grade svoje brendove i odnose sa navijačima. Daglas Kosta, poznat po svojoj karijeri u klubovima kao što su Bajern Minhen i Juventus, iskazao je da želi da koristi ovu platformu kako bi dodatno unapredio svoj imidž i povezao se sa fanovima na način koji prethodno nije bio moguć.
Naime, OnlyFans koji je poznat po prodaji sadržaja za odrasle, takođe pruža svojim korisnicima opciju kupovine i sadržaja druge vrste, poput "lajf koučinga". Međutim, u svetu sporta se postavlja pitanje koliko je to istina i da li više ne postoji "tabu".
Kako će se ovaj potez razvijati i kakav će uticaj imati na industriju sporta, ali i društvenih mreža, ostaje da vidimo.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)