ZAŠTO DOBRE PARFEME I RUŽEVE POVLAČE SA TRŽIŠTA?! Verovali ili ne, jedan od krivaca je i Evropska unija, koja konstantno menja propise (VIDEO)

Autor: Anđela Trifunović

Vesti

04.03.2025

20:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Veliki broj potrošača ogorčen!

ZAŠTO DOBRE PARFEME I RUŽEVE POVLAČE SA TRŽIŠTA?! Verovali ili ne, jedan od krivaca je i Evropska unija, koja konstantno menja propise (VIDEO)

Foto: Republika.rs

Koliko puta vam se požalila prijateljica da je povučen iz prodaje njen omiljeni proizvod?

Zašto su povukli baš taj ruž? Bio je jedini koji mi je odgovarao. Sada moram da tražim nešto novo, a nisam sigurna da ću pronaći nešto bolje.
Svuda viđam novi parfem, a moj omiljeni je povučen.

I sami ste se sigurno redovno susretali s istim fenomenom.


LIČNO ISKUSTVO
Autorka ovog teksta u poslednje dve-tri godine promenila je bar pet odličnih ruževa jer čim me jedan oduševi, zauvek bude povučen iz prodaje. Danas istražujemo zašto se povlače iz prodaje najprodavaniji proizvodi poput maskara, ruževa, parfema i rumenila. Zašto bi brendovi povukli proizvode koji donose profit i da li za to postoji opravdani razlog ili je u pitanju marketinški trik? Odgovor smo dobili od ljudi iz kozmetičke industrije koji su želeli da ostanu anonimni.

Glavni krivac je najčešće, verovali ili ne, Evropska unija. Novi zakoni o sastojcima mogu da ograniče ili zabrane korišćenje određenih supstanci, a zamena drugim je neisplativa. Na primer, ako neki sastojak izaziva alergijske reakcije ili proizvod nije u skladu sa zakonskim regulativama, on se povlači, bez obzira na to koliko je bio popularan, da bi se zaštitilo zdravlje potrošača.

Razlozi za povlačenje mogu biti i slaba prodaja ili problemi u lancu snabdevanja koji se odnose na nedostatak sirovina, povećanje troškova proizvodnje i transporta.

MIMO LOGIKE

Možda nama deluje nelogično, ali se dešava da brendovi povlače popularne nijanse ruževa i rumenila kako bi podstakli prodaju ostalih proizvoda iz iste kolekcije. I možda je baš ovo razlog zašto naši omiljeni proizvodi više nisu na tržištu. Povlačenjem proizvoda koji su postali ikone na tržištu, brendovi često stvaraju tržišnu manipulaciju i podstiču kupce na kupovinu drugih proizvoda, koje možda ne bi kupili da su prethodni ostali dostupni.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading