SRBIJI DODELJENE DVE PRESTIŽNE NAGRADE U KINI: Labovićeva: Veliki značaj, prepoznat je naš rad na turističkoj promociji zemlje!
Srbiji, koja je u toku 2024. ostvarila rekordne rezultate u turizmu, dodeljene su u Kini čak dve prestižne nagrade u ovoj oblasti.
Jedan od vodećih kineskih turističkih magazina WiTrip na svečanoj ceremoniji održanoj u Kini u decembru, kojoj je prisustvovalo oko 200 predstavnika turističke industrije, dodelio je Srbiji nagradu Sigurna i prijateljska destinacija 2024 (Safe and Friendly Destinations 2024).
Osim ove, našoj zemlji je na svečanosti održanoj u Kini 13. januara ove godine dodeljeno još jedno veoma značajno priznanje - Najboja evropska turistička destinacija za specifične interese 2024 (Best European Niche Tourist Destination 2024), koju dodeljuje "China Travel Trade Media".
- "China Travel Trade Media" ocenila je Srbiju kao najbolju evropsku turističku destinaciju za specifične interese 2024. zbog svog velikog uticaja u turističkoj industriji, kao i zbog dobrih odnosa s Kinom. Osim Srbiji, nagrade su dodeljene i drugim značajnim turističkim destinacijama, među kojima su Švajcarska, Australija, Tajland, Južna Koreja, Tahiti i San Francisko.
Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije, istakla je da su ove dve prestižne nagrade veoma značajne jer su rezultat našeg velikog truda i rada na promociji zemlje kao atraktivne turističke destinacije.
- Možemo biti veoma ponosni jer je prepoznat i naš rad na turističkoj promociji zemlje. Dve prestižne nagrade stižu baš iz Kine, s kojom imamo odličnu saradnju u svim oblastima i odakle imamo i rekordan rast broja turista tokom 2024. - čak 72 odsto u odnosu na 2023. Kineski turisti su na trećem mestu po broju dolazaka i noćenja i uverena sam da će se taj trend nastaviti - naglasila je Labovićeva.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)