BEOGRAĐANKA U JUNETINI IZ MESARE PRONAŠLA NEŠTO JEZIVO: Objavila gnusnu fotografiju i zapalila internet, "PRIJAVLJENO JE INSPEKCIJI" (FOTO)

Autor:

Vesti

03.08.2024

20:28

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Mnogi kupci su se zabrinuli

BEOGRAĐANKA U JUNETINI IZ MESARE PRONAŠLA NEŠTO JEZIVO: Objavila gnusnu fotografiju i zapalila internet, "PRIJAVLJENO JE INSPEKCIJI" (FOTO)

Foto: shutterstock

Beograđanka je nedavno doživela neprijatno iznenađenje kada je kupila junetinu u jednom poznatom prestoničkom marketu i u mesu pronašla crva. Ovaj slučaj je izazvao veliku pažnju javnosti i podstakao raspravu o odgovornosti trgovaca i kvalitetu namirnica u prodavnicama.

Na Instagram stranici serbialive_beograd pojavila se objava ove Beograđanke koja je podelila svoje iskustvo sa kupovinom kontaminirane junetine. Na snimku je jasno prikazala crva koji je izlazio iz mesa, što je izazvalo ogorčenje i zabrinutost kod mnogih potrošača.

- Juneće meso kupljeno u marketu izlaze crvi iz mesa. Prijavljeno nadležnoj inspekciji - napisala je u objavi.

Foto: INSTAGRAM PRINTSCREEN/SERBIALIVE_BEOGRAD

 

 

Neki potrošači su se oglasili komentarima na objavu, pokušavajući da opravdaju trgovca. Istakli su da su retki slučajevi da nešto ne valja ili da je rok istekao, te da je moguće da radnici nemaju dovoljno vremena zbog velikog broja posetilaca i obaveza.

- Četiri godine idem tu da kupujem da jedem uvek je sve super bilo, retkost je da se desi da nešto ne valja ili istekne rok. Mnogo je velika prodavnica i česte su gužve, tu je i škola, leti su tu treninzi, a kad prođe raspust dođe im pakao - piše u jednoj objavi.

Koja su prava potrošača?

U situacijama kada se potrošači suoče sa ovakvim problemima, važno je da znaju svoja prava. Prema zakonu, roba koja nije ispravna ili ispunjava propisane standarde može biti vraćena trgovcu uz fiskalni račun. Takođe, potrošači imaju pravo da prijave slične situacije nadležnoj inspekciji kako bi se zaštitili njihovi interesi i zdravlje.

Šta kaže trgovac?

Do sada se trgovac nije oglasio povodom ovog incidenta, ali se očekuje da će preduzeti odgovarajuće mere kako bi rešio ovaj problem i sprečio slične situacije u budućnosti.

Ovaj slučaj je podigao važno pitanje o kontroli kvaliteta namirnica u prodavnicama i odgovornosti trgovaca za prodaju ispravnih proizvoda. Potrošači treba da budu svesni svojih prava i da aktivno reaguju u situacijama kada se suoče sa neispravnom robom. Nadamo se da će ovaj incident podstaći trgovce da preduzmu efikasne mere kontrole kvaliteta i da se slični slučajevi neće ponavljati.

Bonus video:

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading