STARTOVAO NOVI INFORMATIVNI KANAL: "Euronews" menja medijsku scenu Srbije
Pre nekoliko dana startovao je informativni kanal “Euronews Serbia” koji je okupio tim trenutno najboljih novinara i voditelja u zemlji. Kako se napominje iz ove kuće, novi kanal u Srbiju donosi ono što je “Euronews” svuda u svetu – nepristrasno i objektivno informisanje.
- U polarizovanom društvu kakvo je srpsko, mediji nažalost dele istu sudbinu. Naš posao je da se takvoj polarizaciji odupremo, da se ne priklanjamo i ne svrstavamo, da radimo pošteno i u medjiski prostor donesemo ozbiljnost i pouzdanost. Za ovo društvo, to nije malo. Naprotiv - priča izvršni producent Svetlana Janićijević.
Ona naglašava da će se ekipa pre svega baviti Srbijom, ali i da je prednost u tome što mogu koristiti sadržaje široke Euronews mreže. Janićijevićeva ističe da je ovo zaista redakcija u kojoj nema slabih karika.
- Mnogo je dobar osećaj kada radite u okruženju u kome svi znaju svoj posao i rade ga besprekorno. Imamo odlične reportere, voditelje i urednike koji su došli iz različitih televizija i redakcija, ali brzo smo postali tim profesionalaca koji umeju da misle, znaju da rade i umeće da se usprotive eventualnom pritisku iz bilo kakvog centra umišljene ili neumišljene moći... Sve bi ih izdvojila i zato neću nikog. Možda samo najmlađe reportere kojima je ovo prva redakcija i još ih ne znate a neki će biti sjajni - kaže ona.
Glavni urednik Bojan Brkić ističe da je cilj “Euronewsa Serbia” nešto što bi trebalo da smatramo krajnje neambicioznim, čistom osnovom novinarstva - da gledaocu ponudi informacije koje su tačne, objektivne, nepristrasne i politički neobojena.
- I po ugovoru o franšizi sa „Euronewsom“ u Lionu, ali pre svega i po našoj želji, i želji vlasnika „Arena Channels Group“, „Euronews Serbia“ treba da se pridržava profesionalnih standarda i uređivačkih principa davaoca franšize, medijske kuće „Euronews“ koja se već 29 godina emituje iz Liona. A njihov glavni moto je “All views” (Sva gledišta). Dakle, naš cilj je da omogućimo gledaocima u Srbiji da grade sopstveno mišljenje o događajima, pojavama i ljudima na osnovu raznih informacija, stavova i tačaka gledišta koje će videti u našem programu. Mi ćemo im reći sve o događaju ali im nećemo reći šta o njemu treba da misle, niti će moći da zaključe kakvi su politički stavovi i preferencije naših urednika i voditelja. Još jedan cilj, koji je pitanje formata, jeste da budemo glavni izvor informisanja ljudima koji su zaposleni i dinamični i u stvari nemaju vremena da gledaju televiziju. Zato su naše vesti, kao i kod većine njuz kanala, brze i često se ponavljaju. Ako nas gledate samo 15 minuta, bićete informisani - tvrdi Brkić.
Moto „Euronewsa“ je da je program otvoren za sve uglove i gledišta.
- Lično bih bila zadovoljna kada bismo uspeli da otkrijemo neke nove pametne i obrazovane ljude u svim segmentima ovog društva. Da čujemo neke nove poglede na goruće teme, da vodimo neke korisne debate koje na kraju nude i neka rešenja... Sve češće u Srbiji možete čuti ljude kako komentarišu da moraju da gledaju ili čitaju više različitih medija kako bi stekli pravu i što realniju sliku o tome šta se dešava u društvu. Ili one koji kažu da više ne mogu da gledaju nijedan medij jer im je sve previše jednostrano. Ima i tu preterivanja, ali, generalno, volela bih da gledam medij koje me neće “silom” ubeđivati u neko svoje tumačenje istine dok svako drugo odbacuje kao pogrešno. Ja tako vidim “Euronews” - mišljenja je Janićijevićeva.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)