PARTIZAN JE BREND ŠIROM SVETA: Svi hoće da gledaju crno-bele u Evroligi
Amerima Zvezda nije interesantna
Evroliga je počela pre dve sedmice, a ove prvi put pred nama imamo čuveno "duplo" kolo u kojem će Partizan i Zvezda imati po dve utakmice u toku nedelje.
Crno-beli će prvo odigrati kod kuće sa Bajernom, a potom će se zaputiti u "goste" da se sastanu sa ekipom Makabija u Pioniru. Crveno-beli prvo idu na meč sa Fenerbahčeom, a zatim će dočekati Barselonu u Areni.
Evroliga je sve interesantnija ljubiteljima košarke iz celog sveta, pa je organizacija pokazala nameru da napreduje u svakom segmentu, između ostalog kroz širenje na američko tržište. Takmičenje je nedavno potpisalo ugovor sa platformom "FanDuel", najvećom među onlajn TV prenosima u SAD. Ovim potezom se omogućava američkoj publici da prati jednu utakmicu svakog kola na pomenutoj televiziji i njihovoj platformi na teritoriji Sjedinjenih Američkih Država.
Ono što je nama posebno interesantno je da će američka publika imati priliku da direktno prati duel iz Beograda između Partizana i Virtusa u 5. kolu, koji se igra 23. oktobra. Televizija je izabrala baš taj duel iz te runde, što je samo pokazatelj koliko Partizan raste i koliki je brend postao širom sveta.
Pored meča Partizana i Virtusa, u uživo prenosu u trećem kolu ići će meč Barselona - Monako, zatim u narednom na scenu stupaju Real i Panatinaikos, da bi se posle crno-belih ponovo "los blankosi" vratili na male ekrane na gostovanju Olimpijakosu.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)