"MAESTRO TRAVEL", AGENCIJA IZ PAKLA! Turista iz Niša naišao na neviđeni bezobrazluk!

Autor:

Putovanja

20.08.2024

22:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Nikoli stigao mejl s porukom da mu je bolje da uživa s voljenom osobom nego da se žali na smeštaj

"MAESTRO TRAVEL", AGENCIJA IZ PAKLA! Turista iz Niša naišao na neviđeni bezobrazluk!

Foto: Profimedia, Printscreen

U jeku sezone putovanja, turističke agencije česta su tema u medijima, a nažalost, u većini slučajeva pominju se u negativnom kontekstu. Upravo jedno takvo iskustvo podelio je mladi Nišlija, koji je, nakon što se požalio na aranžman koji je platio, naišao na neviđen bezobrazluk i neprofesionalnost agencije "Maestro travel".

KRATAK KREVET

Naime, Nikola iz Niša stigao je u smeštaj koji je prethodno pošteno i uredno platio, a nakon toga se požalio na dužinu kreveta koji je dobio, pa na malo kupatilo, kao i na niz drugih stvari koje nisu bile onakve kako mu je rečeno.

- Nikola se pozvao uredno na članove Zakona i zatražio je uslugu kakva mu je obećana ili srazmerno umanjenje cene aranžmana. Agencija je umanjenje odbila, pa je ponudila novi smeštaj, u mestu udaljenom 200 kilometara, gde su uslovi skoro isti kao oni koje je zatekao. Naravno, putnik to nije prihvatio, s obzirom da nema smisla, kako zbog udaljenosti, tako i zbog istih uslova, nakon čega se ponovo pozvao na članove Zakona i upozorio na posledice - navodi se na Fejsbuk stranici Udruženja za zaštitu potrošača Efektiva, kojoj se oštećeni putnik obratio.

Komentari klijenata: Lažete ljude, sramota

Nakon ove objave na društvenim mrežama digla se ogromna prašina, a negativni komentari na račun agencije "Maestro travel" samo su se nizali.

- Koja je ovo neozbiljnost. Stvarno su za izbegavati, još tretiraju klijenta kao maloumnog, treba ih tužiti za sve. Gde ovi ljudi završavaju škole, pa pišu ovakve odgovore sa smajlićima i čudima u službenom mejlu. Veoma loše iskustvo imam s njima. Upravo smo stigli u apartman "Erotorkritos", na ostrvu Amuljani. Tražili smo isključivo prizemlje i rečeno nam je da ima. Rezervisali smo, platili i kad smo došli, smestili su nas na sprat. Kada sam pozvala agenciju, rekli su da je prizemlje odavno rezervisano i da oni ne mogu ništa da urade. Nemojte nuditi ono što nemate. Lažete ljude! Sramota - glasili su samo neki od komentara.

To naravno nije sve jer je pravi šok usledio kad je Nišlija otkrio kako je agencija reagovala na njegove žalbe.

- Ceo predmet je zaveden i biće predat kome je potrebno, sa sve prepiskama i svim pratećim opisima. Prvi korak je da vam izdamo potvrdu o prijemu reklamacije, što smo i učinili. Za svu ostalu prateću dokumentaciju dužni smo da odgovorimo nadležnima koje ste pomenuli, kada se budu pojavili, pa ćete shodno tome i dobiti odgovor na istu, kada dođe na red, zajedno s tačkama, članovima i paragrafima. Vi svoj aranžman i dalje koristite, pa bi bilo lepše da u njemu uživate s voljenom osobom, umesto što ga trošite na članove i tačke - glasio je odgovor agencije "Maestro travel".

PODSMEH TUĐOJ MUCI

Da bude još gore, sve ovo napisano je uz pregršt smajlija, što je krajnje neprofesionalno. Naime, iako je ovo službeni mejl, deluje kao da se neko dobro ismejao, pa je ozbiljan problem koji je putnik imao pokušao da digne na nivo zabave.

Na pitanja koja je portal Republika poslao agenciji, do zaključenja ovog broja odgovore nismo dobili.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO

Komentari (0)

Loading