SVETLANA DOŽIVELA TORTURU U GRČKOJ: "Osećala sam se kao u koncentracionom logoru"
Tako su prošli i ostali turisti
Jedna turistkinja, Svetlana, podelila je svoje iskustvo sa putovanja trajektom ka grčkom ostrvu Skopelosu, koje je ostavilo gorak ukus u ustima. Na Fesjbuk grupi Grčka info, Svetlana je opisala kako je zaposleni na trajektu vikao na nju i ostale putnike, stvarajući atmosferu koja ju je podsetila na koncentracioni logor.
"Nemam običaj da komentarišem, ali sada zaista moram. Isli smo trajektom na Skopelos i u povratku sam doživela neprijatnost od momka koji reguliše ulazak na brod, jer nisam razumela da je na grčkom rekao da sačekamo. Vikao je na mene kao da sam uradila ne znam šta zbog jednog koraka napred" - prepričala je ona na Fesjbuk grupi Grčka info svoje neprijatno iskustvo.
Tu njenoj torturi nije bio kraj...
"Mislila sam da je on takav, da mu nije dan ili… Međutim, kada je trebalo da siđemo u Volosu - još gore, momak je vikao na sve putnike, gurao, osećala sam se kao u koncetracionom logoru. Užas jedan! Ja nikada više ovim trajektima nigde ne idem. Eto, žalosno", dodala je ona.
Reakcije na njenu objavu
Nakon što je podelila svoje iskustvo, Svetlana je izazvala burne reakcije među članovima grupe. Dok su neki osudili ponašanje zaposlenog na trajektu, drugi su ga opravdavali, ističući potrebu za efikasnošću prilikom ukrcavanja putnika i vozila.
Jedan od komentara je naglasio da je takvo ponašanje normalno kako bi se osiguralo da svi stignu na vreme, dok je drugi član grupe podelio svoje iskustvo sa trajektom za Krf, opisujući haotičnu situaciju prilikom ukrcavanja putnika i vozila.
"To je normalno da bi stigli na vreme. Kako bi se spakovalo 100 vozila kad bi on molio svakog?!", napisao je.
Iako je Svetlanino iskustvo izazvalo različite reakcije među članovima grupe, jasno je da je njeno iskustvo na trajektu ka grčkom ostrvu Skopelosu bilo vrlo neprijatno. Ovakvi događaji ukazuju na važnost pružanja gostoprimstva i poštovanja putnika prilikom putovanja, te bi trebalo da budu podsticaj za unapređenje usluga na grčkim trajektima.
Ovo nije jedino negativno iskustvo srpskih turista u Grčkoj tokom ove sezone.
Naime, jedan srpski turista je svojim iskustvom na plaži Kalamatarija u Grčkoj izazvao veliku pažnju na društvenim mrežama. Naime, nakon što su on i njegova grupa prijatelja naručili piće u lokalnom kafiću, doživeli su neljubaznu rekaciju konobarice koja im je naložila da na svaka dva sata naručuju nešto novo ili napuste lokal.
"Naravno da smo hteli tu i da ručamo, pa kasnije opet da naručimo nešto za piće, ali neljubazna ženetina nije htela ni da čuje. Preselili smo se u kafić pored. Nakon ručka smo dobili i besplatan dezert, vrlo prijatni ljudi i ambijent, a o pogledu sa terase taverne ili o ukusu girosa da ne pričamo", napisao je on.
Reakcije na društvenim mrežama
Ova objava izazvala je lavinu komentara na društvenim mrežama, a mnogi korisnici su osudili ponašanje konobarice i zahteve vlasnika lokala. Komentari su se uglavnom fokusirali na nedostatak ljubaznosti i gostoprimstva, a neki su podelili i svoja lična iskustva sa istim ili sličnim situacijama u istom ili sličnom lokalu.
"Strašno.. Koliko su ljudi postali oholi i bez ljubaznosti.. A ima vlasnika koji se tako ponašaju i po nacionalnoj osnovi.. Bezobrazluk.”
Jedan od komentara posebno ističe neljubaznost i oholost koja je postala prisutna u poslovanju pojedinih vlasnika lokala, dok su drugi podelili svoje lično iskustvo boravka u apartmanima vlasnice lokala.
Sva ova iskustva i komentari ukazuju na to da je neljubaznost osoblja i vlasnika lokala postala značajan problem sa kojim se turisti susreću prilikom posete omiljenih letnjih destinacija.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)