EVO KAKO DA POČNETE DA ZARAĐUJETE OD TIKTOKA: Nije nimalo teško, a ako ovo uradite USPEH JE ZAGARANTOVAN (VIDEO)
Potrebna je dobra strategija
Od 2025. godine, procenjuje se da platforma TikTok ima 113 miliona korisnika, sa značajnom publikom generacije Z i milionima motivisanih kupaca, prenosi BizPortal.
TikTok ima ogromnu korisničku bazu i za pridobijanje što više pratilaca ili publike, postoje strategije koje koriste vrhunski kreatori i trgovci platforme.
Reklamiranje i prodaja proizvoda su pravi izazov za one koje žele da pokrenu sopstveni biznis. Od prodaje robe do nuđenja pretplata, postoji mnogo načina za zarađivanje novca na ovoj platformi.
Zarađivanje na ovoj platformi deluje izazovno, ali uz dobru strategiju, uspeh je zagarntovan.
Prvi i osnovni korak jeste otvaranje naloga, a nakon toga, kreiranje privlačnog sadržaja.
Redovno objavljivanje i ažuriranje profila jeste još jedan korak koji je veoma važan kako biste privukli što veći broj publike.
Razvijanje strategije je jedna od ključnih stvari na društvenim mrežama. Ako želite da iskoristite ogromnu korisničku bazu TikTok-a da biste izgradili publiku i prodali proizvode, evo 13 strategija koje koriste trgovci platforme. Od prodaje robe do nuđenja pretplata, postoji mnogo načina da zaradite pare.
Saveti kako da zaradite novac na TikTok-u
Kreator fond i nagrada
TikTok nudi Kreator fond koji omogućava kreatorima da zarađuju novac na osnovu broja pregleda njihovih video klipova. Potrebno je najmanje 10.000 pratilaca i 100.000 pregleda u poslednjih mesec dana. Preporučljivo je pridruživanje programu nagrađivanja za kreatore – program je za one koji proizvode originalne video snimke duže od jednog minuta — dužina koju TikTok kaže da generiše najviše angažovanja.
U programu, dobijate poboljšane nagrade na osnovu originalnosti i popularnosti vašeg sadržaja. Video snimci moraju biti originalni i duži od jednog minuta. Osim toga, potrebno je da imate 18 ili više godina i da živite u zemlji koja ispunjava uslove. Da biste se pridružili, idite na svoj profil i dodirnite TikTok studio, a zatim izaberite Program nagrađivanja za kreatore.
Prodaja robe
Bez obzira da li pravite video zapise o plesu ili nudite preporuke za čitanje, sve vrste TikTok kreatora mogu da prave i prodaju robu za svoje obožavaoce. Sa širokim spektrom kompanija za štampanje na zahtev na tržištu, postoji tona robe koju možete izabrati. Možete da prodajete majice, torbe, jastučnice, šešire, šolje za kafu, nalepnice ili sveske, sve prilagođene da odgovaraju atmosferi vašeg kanala.
Brendirani sadržaj
Ako imate veliki broj pratilaca, brendovi mogu da vas kontaktiraju za promociju njihovih proizvoda. Vaš zadatak bi bio da kreirate sponzorisani sadržaj i u zamenu za to, bićete plaćeni.
TikTok lajv
Većina društvenih mreža ima funkciju striminga uživo, ali ono što čini TikTok jedinstvenim je što omogućava pratiocima da pokažu svoju zahvalnost u realnom vremenu slanjem virtuelnih poklona, koji se mogu iskoristiti za plaćanje. Lajv gifting je jedna od najkorisnijih funkcija TikTok-a za kreatore koji žele da unovče svoj sadržaj putem striminga uživo.
Angažovanje sa korisnicima uživo je odlično za izgradnju vrednih odnosa sa vašim obožavaocima. Publika koja ima jaku vezu sa kreatorom ima tendenciju da razvije lični udeo u svom uspehu, što znači da emitovanje uživo može pomoći da se povećaju i drugi tokovi monetizacije. Ako kreirate ili prodajete proizvode na mreži, striming uživo je prilika da pokažete svoje artikle. Mnogi trgovci na malo u e-trgovini smatraju da TikTok lajv izaziva više interesovanja kod kupaca nego striming uživo na drugim platformama društvenih medija.
TikTok često dodaje funkcije koje pomažu kreatorima da kreiraju privlačne strimove sa zabavnim elementima koji se mogu unovčiti. Isprobajte funkciju eir drop, nasumični efekat poklona koji omogućava gledaocima da vam pošalju zalihe kada vodite uživo.
Pijaca
Market plejsu – pijaca je jedan od najinovativnijih načina na koji TikTok omogućava svojim kreatorima da zarađuju preko svog Market plejsa. On povezuje brendove sa kreatorima kako bi mogli da budu plaćeni za kreiranje sponzorisanog sadržaja.
Brendovi koji žele da vode pridruženu marketinšku kampanju mogu da pretražuju tržište i brzo prelistavaju sadržaj koji su kreirali kreatori otvoreni za saradnju. Na ovaj način, tržište je poput agencije uticaja, uklanjajući nespretnost koja je povezana sa uspostavljanjem partnerstva između brendova i uticajnih ljudi.
Drugi način da zaradite novac na TikTok-u je pokretanje TikTok prodavnice. Šop je TikTok-ov alat za kupovinu u aplikaciji, omogućavajući korisnicima sa poslovnim nalozima da kreiraju video snimke i strimove uživo. Njegova ključna prednost je smanjenje trenja za vašu publiku – ne moraju da napuštaju TikTok da bi saznali više o vašim proizvodima.
Koristite šop da označite proizvode onako kako se pojavljuju u vašim video snimcima. To je prirodan način da skrenete pažnju gledalaca na stavku koju želite da promovišete. Možete prodavati sopstvene proizvode ili promovisati proizvode svog pridruženog partnera. Da biste to uradili, dodajte informacije o proizvodu i dugmad za kupovinu svom sadržaju da biste privukli saobraćaj ka brendu vašeg partnera.
Ako upravljate svojim proizvodima u šopifaj prodavnici, možete se integrisati sa TikTok Shop-om da biste omogućili korisnicima da se kreću kroz stavke iz aplikacije, piše Šopifaj.
Olakšavanje kupovine proizvoda iz TikTok-a ključno je za uspeh mnogih brendova.
Kreirajte oglase u fidu
TikTok ima gomilu mogućnosti za organski marketing, ali ako ste voljni da potrošite da biste proširili doseg svog sadržaja, razmislite o pravljenju oglasa u fidu sa TikTok menadžerom oglasa.
TikTok oglasi se pojavljuju u fidovima korisnika For ju i automatski se reprodukuju kao i svaki drugi video. Pomoću plaćenih oglasa možete osigurati da vaši video snimci dosežu publiku koja je najzainteresovanija za vaš proizvod ili uslugu.
Kreativni izazovi
TikTok organizuje takmičenja u kojima možete osvojiti vredne nagrade. Ovo je dobar način da povećate svoju vidljivost i steknete dodatne prilike za monetizaciju.
Ponudite pretplate na platformi i van nje
Pretplate pretvaraju vaše jednokratne gledaoce u dugoročne pristalice. Na TikTok-u možete da koristite funkciju pretplate gde obožavaoci plaćaju mesečnu naknadu za pogodnosti kao što su značke, strimovi uživo samo za pretplatnike i ekskluzivni pristup video snimcima.
Bez obzira da li delite tajne iza scene ili rani pristup svojim najboljim video snimcima, pretplata čini da se vaši najposvećeniji obožavaoci osećaju kao VIP osobe.
Ne zaboravite da troškovi pretplate budu niski. Na taj način možete ponuditi skromne nagrade i fokusirati se na regrutovanje velikog broja pretplatnika. Pretplata od 1 dolara je laka prodaja posvećenom obožavaocu. Ako imate puno posvećenih obožavatelja, ti dolari počinju da se zbrajaju.
Takođe možete da promovišete pretplate na spoljnoj platformi, kao što je Patreon, svojim TikTok pratiocima. Patreon omogućava kreatorima i uticajnim osobama da ostvare prihod putem plaćenog članstva. Na platformi možete ponuditi nivoe članstva sa ekskluzivnim pogodnostima za vaše najveće pristalice.
Obezbedite ekskluzivni sadržaj uz TikTok seriju
Uz TikTok seriju, možete da postavite do 80 video snimaka iza pej vola, tako da vam gledaoci direktno kompenzuju da im pristupite.
Video snimci serije mogu trajati i do 20 minuta, što vam omogućava da duboko zaronite u temu svog kanala. Možete sastaviti paket povezanog sadržaja, kao što je izazov za vežbanje od 30 dana, epizodna priča ili skup časova kuvanja.
Da biste započeli sa TikTok serijom, potrebno vam je najmanje 10.000 pratilaca, kao i 1.000 pregleda u poslednjih 30 dana iz najmanje tri originalna posta.
Podesite svoju seriju tako što ćete otići u TikTok Studio, pronaći opciju Serija i pratiti korake.
Razvijte i prodajte TikTok naloge
Pristup zarađivanju novca na TikTok-u sa strane je povećanje naloga i njihova prodaja. Ako imate veštinu za pravljenje zanimljivih profila i duboko razumevanje onoga što pokreće rast publike, možete započeti posao kao prodavac kanala.
Evo kako to funkcioniše – otvarate TikTok nalog, birate popularnu nišu u kojoj možete dosledno da kreirate sadržaj i provodite vreme stvarajući svoje praćenje i angažovanje. Kada nalog bude imao pratioce i dobar angažman, možete ga prodati preduzećima ili uticajnim ljudima koji traže početak.
Personalizovane pohvale
Rođendanske želje, čestitke na prekretnicama i personalizovane čestitke čine da se vaši pratioci osećaju posebno i možda će biti spremni da vam nadoknade što ste odvojili vreme da se obratite.
Platforme kao što je Kameo popularisale su ovaj koncept, omogućavajući influenserima da ponude personalizovane poruke uz naknadu. Možete da promovišete Kameo nalog na svom TikTok profilu ili ponudite uzvike direktno tokom svojih strimova uživo u zamenu za virtuelne poklone. Pokušajte da ohrabrite gledaoce da podnesu zahteve za pohvale sa preporučenom nagradom po poruci.
Zarada na ovoj platformi značajno varira, od zavisnosti od različitih faktora, kao što su broj pratilaca, angažman publike, sadržaj i kako monetizujete svoj profil. ukoliko ste kreativni, TikTok je odlična prilika da eksperimentišete sa različitiom vrstama sadraža od kojih možete i da zaradite.
Takođe, povežite vaš TikTok profil sa drugim društvenim mrežama – Instagram, Tviter i drugi.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)