KAKO GA NIJE SRAMOTA? Taksista hteo da se izreklamira, pa svojom objavom DOTAKAO DNO (FOTO)

Autor:

Biznis

27.08.2024

15:35

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Izazvao je oštre reakcije javnosti

KAKO GA NIJE SRAMOTA? Taksista hteo da se izreklamira, pa svojom objavom DOTAKAO DNO (FOTO)

Foto: Shutterstock

Na parkingu jedne benzinske pumpe u Zadru, snimljeno je taksi vozilo sa izuzetno kontroverznom porukom koja je izazvala oštre reakcije javnosti.

Na malom rotirajućem digitalnom panou na pozadini automobila, neprestano se prikazivala poruka koja je nudila "50 posto popusta za punije žene". Ovaj incident ponovo je pokrenuo pitanje seksizma u reklamama i javnom prostoru.

Problem seksizma u reklamama

Republika

Foto: printskrin

Seksizam u teretani

 

Ovaj slučaj nije usamljen kada je reč o seksističkim reklamama. Nedavno je jedna teretana izazvala kontroverzu objavivši fotografiju žene u helankama, čiji se donji veš delimično nazirao. U opisu objave napisano je da je veš namenjen starijoj populaciji, a da njegovo nošenje od strane mlađih osoba predstavlja "babizam". Ovi primeri jasno ukazuju na potrebu za promenom svesti o seksizmu u oglašavanju.

Reakcija javnosti

Republika

Foto: pixabay.com

Seksizam taksiste

 

Nakon što je slika taksi vozila sa spornom porukom osvanula na društvenim mrežama, javnost je burno reagovala na ovaj oblik diskriminacije taksiste. Mnogi su osudili takvu vrstu reklamiranja, ističući da je neprihvatljivo koristiti takve poruke koje vređaju i diskriminišu određenu grupu ljudi. Ovakvi slučajevi ukazuju na potrebu za većom odgovornošću u kreiranju reklamnih sadržaja i promociji tolerancije i poštovanja različitosti.

Reakcija nadležnih institucija

Još uvek nije poznato da li su nadležne institucije reagovale na ovaj slučaj, ali se očekuje da će nadležni organi preduzeti odgovarajuće mere kako bi se sprečila dalja promocija diskriminatornih poruka putem javnih sredstava komunikacije. Ovakvi incidenti takođe postavljaju pitanje o efikasnosti postojećih propisa koji regulišu reklamiranje i zaštitu od diskriminacije.

Seksističke poruke u reklamama i javnom prostoru predstavljaju ozbiljan problem koji zahteva hitnu reakciju kako bi se promovisala ravnopravnost i poštovanje svih građana. Važno je da se javnost i institucije aktivno uključe u borbu protiv ovakvih oblika diskriminacije i da se promoviše tolerantno i uključivo društvo u kome se poštuju svačija prava i dostojanstvo.

Bonus video:

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading