OGROMNA ZAINTERESOVANOST GRAĐANA ZA PROJEKAT JADAR! Telefoni kol centra Vlade usijani, oglasila se ministarka Đedović Handanović
"Čak sam i ja odgovarala građanima na otvaranju kontakt centra na njihova pitanja"
Građani su preko kontakt centar Vlade Srbije koji je 9. avgusta počeo da radi, a koji je formiran kako bi stručnjaci pružali odgovore o projektu Jadar, postavljali različita pitanja, od ekoloških do ekonomskih, izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović.
Ona je Tanjugu rekla da su građani stručnjacima iz oblasti ekologije, rudarstva i energetike, zaštite voda i vodotokova, kao i medicinske struke postavljali i pitanja koja uopšte nemaju veze sa projektom Jadar.
"Čak sam i ja odgovarala građanima na otvaranju kontakt centra na njihova pitanja, upravo da bi stali na put širenju dezinformacija, lažnih vesti i plasiranju informacija o projektu koje su netačne", navela je Đedović Handanović.
Naglasila je da je lično htela da se uveri u to šta građane najviše zanima.
Prema njenim rečima, građane je interesovalo od toga kakva će biti zaštita od buke, do toga šta donosi, koja je korist, kao i ekonomski potencijali projekta, koje nove tehnologije mogu da se razvijaju u našoj zemlji, ali i to u kojoj je fazi projekat, odnosno koje su neke naredne faze njegovog razvoja.
"Imali smo i upite određenih građana koji nemaju veze sa projektom, ali sve to je jedan proces našeg transparentnog rada i delovanja i želje da stavimo na raspolaganje građanima svakim radnim danom, od 9 do 15 časova, stručnjake i eksperte, koji će u ovom momentu, u okviru dostupnih informacija, davati odgovore", rekla je ona.
Đedović Handanović je naglasila da se, što se tiče projekta Jadar, ništa neće desiti ni sutra ni prekosutra, da projekat još uvek treba da se razvije i da dobijemo sve informacije, pa onda na osnovu njih da donosimo odluke da li će do projekta doći.
"Sve to upravo iz razloga da bi zadovoljili sve standarde koje jedan ovakav projekat treba da zadovolji", ukazala je ministarka.
Kako je navela, pitanja građana će se beležiti, kao i odgovori da bi unapredili i došli do još većeg broja informacija.
"Građane zaista želim da uverim još jednom da smo tu za njih, zbog njih, da radimo u njihovom interesu i da se apsolutno ništa neće desiti što je na štetu ni zdravlja, ni prirode. Mi želimo da razvijamo našu zemlju, da idemo napred, da razvijamo nove tehnologije, da imamo bogatstva i da ih koristimo na najbolji mogući način, a od toga nećemo odustati", zaključila je Đedović Handanović.
Kontakt centar Vlade Srbije preko kojeg će građani moći da se informišu o projektu "Jadar" počeo je da radi u petak, 9. avgusta.
Centar je otvorila Đedović Handanović, koja je odgovarala na pitanja građana do 10 časova.
Kontakt centar radiće radnim danima od 9 do 15 časova.
U tom periodu zainteresovanim građanima koji pozovu broj telefona 0800/37-37-37, stručnjaci iz oblasti rudarstva, zdravstva i ekologije, odgovaraće na sva pitanja koja imaju u vezi projekta "Jadar", a koja ih možda zabrinjavaju.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (26)
ustut6
11.08.2024 13:43
Pozitivno je što je otvoren jedan ovakav kol centar.
sgdfgs
11.08.2024 13:44
Ovaj kol centar je na usluzi svim zainteresovanim gradjanima, i mogu da ga pozovu.
stert
11.08.2024 13:45
Ovakvi su kol centri prava stvar, i treba ih koristiti i za druge bitne stvari u društvu.
gaergae
11.08.2024 13:48
Koga god interesuje, može slobodno da pozove.