SRBIN GODINAMA KASIRKI OSTAVLJAO SITAN NOVAC, A ONDA JE USLEDILA ŠOK REAKCIJA: "Tri nedelje kasnije je pozvala moju mamu"
Udario po trgovcima
Mnogi potrošači imaju naviku da ostavljaju kusur od dva, tri, pet ili deset dinara u trgovinama, iz različitih razloga. Međutim, nedavno se na društvenoj mreži X pojavila objava jednog korisnika čije iskustvo je izazvalo burne reakcije.
Prodavačica se požalila mami
Jedan korisnik je izrazio svoje nezadovoljstvo ponašanjem prodavačice u prodavnici u kojoj redovno kupuje. Naime, nakon što nije mogla da mu vrati 20 dinara, prodavačica se požalila njegovoj mami kako nikada nije doneo tih 20 dinara.
- Prodavačica u prodavnici u kojoj kupujem svaki drugi dan i gde godinama redovno ostavljam gvozdeni kusur, nije imala da mi vrati 20 dinara i sada tri nedelje kasnije se požalila mojoj mami kako nikada nisam doneo tih 20 dinara hahahah! Hrani pseto da te ujede - napisao je u objavi.
Ova situacija izazvala je negativne reakcije među korisnicima društvene mreže.
Različiti stavovi
Uprkos ovakvim negativnim iskustvima, mnogi potrošači i dalje imaju naviku da ostavljaju kusur, dok drugi ističu da bi uštedeli značajnu sumu novca da su uzimali kusur svaki put.
- Da sam svaki put uzeo taj kusur od 2, 5 ili nekad 10 dinara sada bih imao jednu celu IT platu u američkoj kompaniji - napisao je jedan.
Takođe, pojedini korisnici su podelili svoja iskustva o tome kako su reagovali kada su kasirke rekle da nemaju sitan novac za kusur.
Neki korisnici su istakli da su odlučili da ubuduće uzimaju sav kusur do poslednjeg dinara, dok su drugi govorili o svojim iskustvima gde su ostajali dužni nekoliko dinara, a potom bili suočeni sa zahtevom kasirke da im taj dug vrate. Takođe, bilo je i onih koji su istakli da su za mesec dana uspeli da skupljaju značajnu sumu novca od ostavljenog kusura.
- Doživela sam da mi čovek posle 20 godina ostavljanja kusura sitni 200 dinara kako mu ne bih ostala dužna pet. Sledeći put sam stajala na kasi, a red iza mene 30 ljudi i čekam svojih pet dinara. On ljut, vadi 10 pošto nema sitno, rekoh hvala ne treba, hoću svojih 5 - glasile su neke od reakcija.
Iz ovih različitih iskustava jasno je da postoji veliki broj potrošača koji imaju različite stavove o ostavljanju kusura u trgovinama. Dok neki smatraju da je to samo mali iznos koji neće faliti, drugi su postali oprezniji nakon neugodnih iskustava sa nedostatkom kusura.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)