NEČUVENA BAHATOST KURIRSKE KOMPANIJE O KOJOJ POTROŠAČI NE MISLE NIŠTA LEPO: Ako čekate "D expres" pošiljku, nerviranje vam je garantovano

Autor:

Biznis

16.07.2024

21:00

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Pošiljku preuzeli 9. jula i umesto da je isporuče u roku od 48 sati, oni je pet dana držali u magacinu

NEČUVENA BAHATOST KURIRSKE KOMPANIJE O KOJOJ POTROŠAČI NE MISLE NIŠTA LEPO: Ako čekate "D expres" pošiljku, nerviranje vam je garantovano

Foto: ST/Dragan Kadić

Kablovski i internet operater SBB i kompanija za dostavu "D expres", koja je u vlasništvu Dragana Šolaka, žale se na otežano poslovanje, ali očigledno sami su odgovorni za to. Umesto da svoje klijente privlače brzinom i kvalitetom usluge, oni rade sve suprotno, a žalbe njihovih korisnika ima sve više i više.

Iako nude navodne povoljnosti novim korisnicima kablovske, u SBB su potpuno neažurni u isporuci opreme. Naime, prema njihovim pravilima posle potpisivanja ugovora s građanima, njihova obaveza je da u roku od dva dana isporuče opremu. Da to nije slučaj, ispričao nam je jedan Beograđanin koji je nedavno uzeo njihov paket.

NA ODMORU

- Uplatili smo paket SBB i kurirska služba "D expres" je opremu preuzela još 9. jula. Dobili smo informaciju da je "preuzeta pošiljka s kodom SA0000302584 od SBB DOO - oprema, Beograd (Voždovac)", i odmah sam angažovao ljude da mi, kada paket stigne, svu opremu montiraju. Međutim, umesto da pošiljku dobijemo za dan ili dva, mi smo čekali pet dana. Majstori koje smo angažovali je trebalo da idu na odmor, međutim, u "D expresu" su se pravili blesavi. Bukvalno, mrzelo ih je da nam dostave opremu - kaže novopečeni klijent SBB (svi podaci poznati redakciji).

Republika

Foto: Republika

 

Mada je SBB na vreme poslao opremu, ostaje pitanje zašto koristi nepouzdanu firmu za kurirske usluge.

- Nisu nam se ni javili da nam kažu da će kasniti. Mi majstorima stalno zakazujemo sledeći dan, a oprema ne stiže. Neviđeno bahato ponašanje ljudi iz "D expresa". Niko ne može da mi objasni zašto nam pošiljka toliko kasni. Jedino objašnjenje je da ih je baš briga - kaže sagovornik našeg lista.

NIJE JEDINI

Nisu to jedine pritužbe na račun "D expresa". Jedna korisnica njihovih usluga zgranuta je onim što je videla kada je otišla da vidi šta je s paketom koji je čekala.

- Meni su izgubili paket u magacinu "D expresa" i zavlačili me mesec dana jer nisu znali gde je adresa. Koriste Gugl umesto plan grada. I odmah su ga otpisali kao da je reč o nepostojećoj adresi i fejk pošiljci. Dok sam čekala na šalteru u magacinu gledam kako lik vozi kombi u rikverc i gazi paket pun kozmetike i kako krema eksplodira po podu i ljudi idu preko toga razmazuju je cipelama po celom magacinu - opisala je ova Beograđanka.

Odgovor bez odgovora

Redakcija Srpskog telegrafa je putem elektronske pošte poslala pitanja kompaniji "D expres" za ovaj poslednji slučaj nemarnosti kod isporuke paketa. Odgovor je stigao i u njemu stoji:
- Vaš zahtev (456820) je primljen i razmatra se od naše podrške. Ukoliko želite nešto da dodate, odgovorite na ovaj imejl.

E baš pravi odgovor.

 

A. ANĐELIĆ

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading