NEĆE ME ZAUSTAVITI DA BUDEM DEO ISTORIJE! Vučić poslao jasnu poruku: Srbija nikada neće stati!

Autor:

Vesti

09.08.2024

19:11

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić obilazi radove na izlaznom portalu tunela „Iriški venac“ u okviru projekta Novi Sad – Ruma (Fruškogorski koridor).

NEĆE ME ZAUSTAVITI DA BUDEM DEO ISTORIJE! Vučić poslao jasnu poruku: Srbija nikada neće stati!

Foto: TV Pink/printscreen

Predsednik Vučić u obilasku radova tunela ''Iriški venac'' u okviru projekta Novi Sad – Ruma, Fruškogorski koridor.

- Mnogo sam srećan. Ogroman je napredak. Biće najduži tunel, preko 3.500km, zaista neverovatno - istakao je Vučić na početku razgovora.

- 58,3% smo uradili tunela. Čudesno izgleda. Stvarno su vredni kineski radnici i odlično rade. Hoće da spoje Novi Sad sa Irigom, Rumom, Šapcom, Loznicom, Beogradom sa one strane.

Predsednik se osvrnuo i na košarkašku utakmicu koju je na Olimpijskim igrama igrala Srbija sa Amerikom prethodne večeri.

- Živ sam se pojeo, čestitam momcima. Igrali su neverovatnu utakmicu, zaslužili su pobedu. Presrećan sam i danas zbog vaterpolista i devojčice Perišić, prekosutra za vaterpoliste i sutra za naše košarkaše - rekao je Vučić i našalio se da vodi hajku protiv sudija.

- Ja sad učim i trebalo bi do januara da završim Fakultet za košarkaškog trenera. Ja razumem da vam ukradu jedan korak, kada napravite tri koraka, ali kad ne spustite loptu na zemlju i ne napravite samo jedan nego dva koraka, a sudija se napravi da ne vidi. A o faulima i da ne pričam. Ovo je bilo očigledno za svakoga, to ni u Americi ne dopuštaju. Jeste ja sam taj koji vodi hajku.

Kako je ističe predsednik, put od Čačka, a sada će biti od Lučana, do Požege je "žila kucavica" za celu Srbiju.

- Pre svega da se zahvalim njegovoj ekselenciji ambasadoru Kine. Ja sam srećan kda vidim ovakve rezultate našeg zajedničkog rada, hvalim vašim kompanijama na izuzetnom angažmanu, ponosan sam kada vidim ovakve rezultate, napredak je ogroman. Ovaj fruškogorski koridor spojiće Novi Sad, Petrovaradin, Paragovo, ispod Iriškog venca, preko Iriga, dalje do Rume i izlazi na Beograd-Šid, Beograd, Šabac, Loznica autoput, tako da će Novosađani moći za pola sata da budu na putu Beograd-Šabac. Ovo jeste deo vizije predstavnika Sija, našeg puta zajedničke budućnosti. Mi ćemo nastaviti da zajedno radimo i gradimo. Beskrajno hvala što na ovako uspešan način ovo radimo.

Pitanja novinara

- Molim poštovane građane ako nisu slučano čuli, pitanje je da li organizujem svoje obaveze kada su protesti.  Vi volite da kažete šta hoćete, ali ne volite da čujete odgovor kada vam se ne dopada. Čeznuo sam da čujem važne poruke sa protesta, pa kada sam čuo poruke teoretičara zavere i neverovatnih priča e onda sam se obratio narodu i potrudio se da se prisetim dela laži koje su političari izgovarali svih ovih godina. Od Jovanjice, korone, poplava, izmišljenih priča o spaljivanju ljudi u visokim pećima u Lazarevcu itd. Po vama ja bi trebalo da se pokrijem po ušima i nigde ništa ne radi. Ovde nisam bio 8 meseci, znate li koliko je bitnije da dođem ovde, obradujem Srbiju da vide kako Srbija napreduje, dam podstrek. Ili bi trebalo da ne radim ništa? Kada radim, kritikujete me što radim. Da sam otišao na odmor, rekli bi da ne radim ništa. Znate li koliko je pametnije da dođem da vidim koliki je ovde napredak, da obradujem Srbiju, nego što ću da idem i širim teorije zavere, potpuno besmislene prema građanima Srbije. Gde god se pojavim, imaću više naroda koji želi da čuje plan za budućnost, a uvek je lako biti protiv i lako je rušiti. A teško je graditi. Ja volim da sam sa onim koji rade i grade, a ne oni koji govore da će da zaustave Gazelu, voz i još se time ponose. Uživate u maltretiranju ljudi. Ja nisam srećan tada, ja sam srećan kada gradimo fabrike, puteve, zidamo budućnost. I u tome se razlikujemo. I to ću raditi još vrednije. Ističe mi vreme u pravom smislu reči, još dve i po godine mandata, hoću da uđem u istorijske čitanke, da se zapamti to vreme kao vreme najsnažnijeg razvoja Srbije. I niko me u tome ne može zaustaviti. Može samo neko da me slučajno ubije ili slučajno da umrem.

Da li je istina da su vas ruske bezbednosne snage upozorile da se u našoj zemlji pripremaju masovni neredi sa ciljem državnog udara?

- Dobili smo danas zvaničnu informaciju Ruske Federacije, bavimo se time. Nadležna je bezbednosna informativna agencija, svi rade svoj posao. Da vam odmah kažem, ti koji maštaju da će na silu nešto da urade, neće. Srbija ide napred, ne mogu da je zaustave i nikada je niko neće zaustaviti! To je moja poruka svima, ljudi ne moraju da brinu. Zabrinut sam samo hoćemo li sve ovo stići, po mom izrazu lica možete da vidite moje raspoloženje, ja kada sam ušao u ovaj tunel, svi su mogli da vide moj osmeh, toliko sam srećan i zadovoljan da bih sad ovim rukama mogao da zagrlim ovaj tunel i sve ove ljude. Da me spreče da budem deo istorije, neće moći!

- Nakon upada u kursk čekaće se odgovor Rusa, njihov odgovor biće žestok. Možete očekivati dodatne ukrajinske napade, te će sukob biti još žešći. Na Bliskom istoku se samo čeka dan da se svi pripreme za ono što sledi. Cena gasa strahovito raste.

O tunelu ''Iriški venac''

Tunel Iriški venac spojiće Novi Sad i Rumu i ujedno će biti najduži tunel u Srbiji od 3,5 kilometra. Izgradnja tunela počela je 1. maja 2021.godine, a prema idejnom projektu koji je uradio Institut za puteve 2016, planirana je širina kolovoza od osam metara sa dve saobraćajne trake po smeru. Brza saobraćajnica Novi Sad - Ruma "Fruškogorski koridor", dužine 44,41 kilometara, sastoji iz se od četiri deonice.

"Deonicu 1" čini petlja "Petrovaradin Istok - Paragovo" sa planiranom trasom državnog puta IIA reda, broj 100, od Žeželjevog mosta do petlje "Petrovaradin Istok", ukupne dužine 14,01 kilometara.

"Deonica 2" od Paragova do početka obilaznice oko Rume ukupne je dužine 16,48 kilometara. "Deonicu 3" čini petlja „Novi Sad Jug – petlja Petrovaradin Istok", ukupne dužine 3,40 kilometara, dok je "Deonica 4" obilaznica oko Rume, ukupne dužine 10,52 kilometara.

Na deonici brze saobraćajnice predviđena je izgradnja 46 većih građevinskih putnih objekata, od toga 44 mosta i podvožnjaka, među kojima je i most preko Dunava dužine oko 1.7 kilometara, kao i tuneli „Širine“ (dužine 350 metara) i "Iriški venac" (dužine 3.5 kilometara).

Pored toga, planirana je izgradnja 15 denivelisanih raskrsnica i ukrštaja, kao i velikog broja potpornih zidova i zidova za zaštitu od buke.

Saobraćajnica na ovoj deonici se gradi za računsku brzinu od 100 kilometara na čas, sa širinom od ukupno 22 metara.

Tunel Iriški venac ("Deonica 2") je dužine oko 3.5 kilometara, sastoji se od dve tunelske cevi i biće biti najduži tunel u Srbiji. Intenzivno se izvode radovi na iskopu obe tunelske cevi i od ulaznog i od izlaznog portala.

Do sada je ukupno iskopano 4.122,3 metara, u obe tunelske cevi, odnosno 58,83 odsto. Radovi u tunelu se odvijaju bez prekida, 24 sata dnevno, sa uigranim timovima u dnevnim i noćnim smenama, sa ukupno oko 230 angažovanih radnika i oko 50 jedinica mehanizacije i opreme, a samo u noćnoj smeni angažovano je oko 95 radnika.

Kada je reč o izgradnji trase, trenutno su u toku radovi na izgradnji nasipa (do sada je u konstrukciju nasipa ugrađeno 385.600 kubnih metara materijala), kao i radovi na mostovima i potpornim zidovima. Uporedo s tim, izvode se radovi i na mostu preko Dunava ("Deonica 3") ukupne dužine oko 1.7 kilometara.

U toku su radovi na izgradnji svih elemenata mostovske konstrukcije objekta glavnog mosta i prilaznih mostovskih konstrukcija. Na celom projektu ukupno je angažovano 804 radnika, inženjera i ostalog osoblja i 248 jedinica mehanizacije i opreme.

Predmetna trasa se na početku vezuje na postojeći auto-put E-75 "Beograd - Novi Sad - Subotica", a na kraju na novoizgrađeni auto-put "Ruma – Šabac" i buduće brze saobraćajnice "Šabac - Loznica" i "Slepčević - Badovinci".

Trasa tako povezuje Vojvodinu sa zapadnim i severozapadnim delom Srbije, odnosno povezuje veoma važne administrativne i regionalne centre kao što su Novi Sad, Ruma, Šabac, Loznica, a takođe predstavlja i posrednu vezu Srbije sa Bosnom i Hercegovinom, Hrvatskom i Rumunijom.

Pored boljeg povezivanja sa neposrednim i širim međunarodnim okruženjem, najznačajniji intraregionalni efekti realizacije Fruškogorskog koridora ogledaju se u poboljšanju regionalne pozicije u domenu pristupačnosti, u saobrajnom rasterećenju urbanih područja (obilaznica oko Novog Sada, Iriga i Rume) kao i uklanjanju tranzita sa područja Nacionalnog parka "Fruška gora" (izgradnjom tunela). Izvođač radova je kineska kompanija "China Road and Bridge Corporation".

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading