VUČIĆ DAO ROK DA SE RUŽNI OBJEKTI PORED AUTO-PUTA PORUŠE! Evo do kada će to biti urađeno!
Do kraja juna, svi ružni objekti pored autoputa ili ćete sve da srušite ili ćete da izgradite da izgleda velelepno - rekao je predsednik Aleksandar Vučić.
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je da sve udžerice i ružni objekti koji se nalaze pored autoputeva i pruga moraju da se izgrade ili da se uklone.
- Do kraja juna, svi ružni objekti pored autoputa ili ćete sve da srušite ili ćete da izgradite da izgleda velelepno. I nema tu velike filozofije. I pored autoputeva i pored pruga. Ima sve lepo da počistite, ako nećete mi ćemo to da počistimo. Srbija mora da ima najlepše i najčistije lice. Mora red da se zna. Ne možete vi to tu 30 godina da držite, pa da čekate ne znam ni ja šta. To je od javnog interesa, od interesa za sve građane - poručio je predsednik.
Podsetimo, predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić obilazi radove na izlaznom portalu tunela "Iriški venac" u okviru projekta Novi Sad – Ruma. Reč je o deonici u okviru Fruškogorskog koridora.
Izgradnja tunela zvanično je poćela 1. maja 2021. i radnici CRBC skoro godinu i po dana borili su se terenom na severnom portalu tunela, učvršćujući okolne padine, da bi u jesen 2022. počelo bušenje tunela hidrauličkim bušilicama, pošto je upotreba dinamita u nacionalnom parku zabranjena.
Prema idejnom projektu kojeg je uradio Institut za puteve 2016, planirana je širina kolovoza od osam metara sa dve saobraćajne trake po smeru.
Tu su i bezbednosne niše na svakih 150 metara i prolazi za pešake na svakih 290 metara kroz koje će moći da se prođe u slučaju požara, saobraćajnih nesreća i drugih nepredviđenih situacija.
Za vozila i kamione planira se izgradnja dva vezna tunela kroz koje će moći da prođu ako ostanu u kvaru, a sve je projektovano u saglasnosti sa nemačkim standardom bezbednosti RAPT.
- Predviđena je i izgradnja kontrolnog centra koji će nadgledati saobraćaj u tunelu ispod Iriškog venca, ali i u 350 metara dugom tunelu Širine, koji će se nalaziti iznad Tekija u Petrovaradinu. Sistem za nadzor trebalo bi da prati i nivo zagađenja.
Sam Fruškogorski koridor je vredan 606 miliona evra i planiran kao brza saobraćajnica sa po dve saobraćajne trake po smeru. Dužine je 47,7 kilometara.
U novrembru je bilo završeno nešto više od 30 odsto radova, što znači, kako je tada kazao ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastruktur Goran Vesić da će prema predviđenoj dinamici radovi biti gotovi do 2026. godine, a ceo koridor spojen sa Novim Sadom uključujući i most kod Petrovaradina.
BONUS VIDEO:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (41)
Milan
02.01.2024 11:31
Sve sto je uz auto put,a ruglo je treba srusiti
Nikola
02.01.2024 11:33
Cestitke predsedniku na ovoj odluci
Milivoje
02.01.2024 11:34
Vala pored auto puteva stvarno ima svakakih ruznih objekata
Taco
02.01.2024 11:35
Svi objekti koji su uz auto put treba da izgledaju lepo i uredno