Vesić: Radovi na obilaznici oko Beograda teku po planu, u junu gotov deo do Bubanj potoka
Vesić je, prilikom obilaska radova, naveo je da će obilaznica, kada bude završen sektor C do Pančeva, biti duga 78 kilometara i dodao da se obilaznica gradi već 30 godina, a da je najviše uradjeno u poslednjih deset godina.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrasturkture Goran Vesić izjavio je danas da radovi na obilaznici oko Beograda teku po planu i da će, kako što je i obećano, tokom juna biti završen deo obilaznice do Bubanj potoka.
Vesić je, prilikom obilaska radova, naveo je da će obilaznica, kada bude završen sektor C do Pančeva, biti duga 78 kilometara i dodao da se obilaznica gradi već 30 godina, a da je najviše uradjeno u poslednjih deset godina.
Rekao je da, kada radovi budu završeni, automobili i kamioni koji prolaze kroz Beograd više neće morati da koriste “Gazelu” već će moći da idu obilaznicom čime će biti smanjen broj vozila na autoputu kroz Beograd, ali i zagađenje u samom gradu.
Što se tiče dela obilaznice do Bubanj potoka, Vesić kaže da je ostalo da se završi još jedan deo gradjevinskih radova u tunelu koji je konstrukciono završen i da će to biti gotovo u narednih desetak dana nakon čega će, dodaje, uslediti opremanje tunela i završavanje uzlaznih i izlaznih portala, odnosno asfaltiranje.
- Manje više, preko 96 odsto radova je već završeno - istakao je Vesić.
Naveo je da će poslednji deo obilaznice, do Pančeva, biti dug 31 kilometar i da će se graditi veliki drumsko-železnički most kod Vinče koji će imati oko 1.800 metara, dok će tunel Bubanj potok biti dug 1.600 metara.
- Pored toga, ide još jedan tunel, tunel ‘Leštane’ i odavde ćemo mi suštinski spojiti obilaznicu sa Pančevom i omogućiti da se u budućnosti kompletan saobraćaj iz Banata, Rumunije, Zrenjanina i Pančeva preusmerava na obilaznicu i da oni koji nemaju potrebe da udju u Beograd, ne ulaze u Beograd već da idu dalje prema Nišu, Kragujevcu ili gde već žele što će bitno rasteretiti saobraćaj u Beogradu - rekao je Vesić.
Naveo je da sektor C nije samo drumska obilaznica već i železnička obilaznica.
- Izgradnjom ovog sektora ćemo završiti železničku obilaznicu oko Beograda i više kompozicije čija destinacija nije Beograd neće ulaziti u grad već će ovom obilaznicom moći da idu dalje - rekao je Vesić.
Naveo je da je veoma zadovoljan radovima koje izvode kineska kompanija “Pauer Čajna” i azerbejdžanska kompanija “Azvirt”.
- Oni su zaista pokazali kako se dobro radi na projektima, rade veoma zahtevan projekat. Sektor C koji će se raditi biće najzahtevniji projekat gde imamo kombinaciju drumskog i železničkog saobraćaja. Izgradjeni su i nadvožnjaci i mostovi, dok se istovremeno odvijao saobraćaj na autoputu Beograd-Niš i na taj način pokazali kako najzahtevniji projekti mogu da se urade sa velikom pažnjom i uspehom - rekao je Vesić.
Čestitao je svima koji rade na ovom projektu i dodao da je suguran da će tokom juna, kao što je i obećano, biti otvoren deo obilaznice do Bubanj potoka.
Projekt menadžer Liu Menglu zahvalio je ministru Vesiću na tome što je obišao radove i istakao da će dati sve od sebe da posao završe na vreme.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)