Kad se spoje dve umetnosti nastaje remek-delo posvećeno Beogradu koje oduzima dah
Šta se dogodi kada se na jednom mestu susretnu kreativnost, inovativna tehnologija, energija koja inspiriše i bolja budućnost kao ideja vodilja? Odgovor smo dobili u novom IQOS butiku u Delta City-u.
Na novom mestu susreta, naročitu pažnju privlači delo koje su kreirali zajedničkim snagama, muralisti Marija i Stevan Šoln iz ateljea Šoln, i dizajnerka Aleksandra Duende, vlasnica modnog brenda Daire. Spoj različitih umetnosti koji rezultira inovativnim kreativnim prikazom budućnosti kakvu želimo, ispunjenu slobodnim, dobrim izborima, koncept je koji stoji iza ove saradnje i otvaranja novog IQOS butika. Sinergija različitih umetnosti simbolično je pandan ideje koja stoji iza IQOS proizvoda, a koja spaja konzumaciju duvana i inovativnu tehnologiju. Ovu ideju dodatno podržava priča o Beogradu kao mestu neočekivanih susreta, slobode, neukrotivog duha i kompleksnih emocija.
„Beograd inspiriše i kada to svesno od njega tražimo, ali i veoma neposredno, sve nas koji u njemu živimo i stvaramo. To je megalopolis bez granica, grad u kome smo kroz odrastanje naučili da ništa nije nemoguće, pa zašto bi bilo nemoguće da reka bude plava, ili da street art bude mainstream. Ovaj rad je jedan od onih kada sasvim neočekivano sažmemo u svojim idejama sve ono zbog čega Beograd danas volimo“, istakli su muralisti Marija i Stevan Šoln.
Aleksandra Duende je 2015. osnovala brend DAIRE. U radu sa tekstilom koristi održive materijale, radila je među prvima u svetu sa kožom od kaktusa, a trenutno se veliki deo aktuelne kolekcije sastoji od liocela – materijala poznatog i kao ‘zelena svila’. U kontekstu održive budućnosti bez zagađenja i dima, Aleksandra je objasnila i svoj motiv za saradnju sa IQOS brendom. „Sve što ima veze sa napretkom i svetom koji ide u pravcu što manjeg zagađenja je već lep motiv sam po sebi. Ne volim duvanski dim i još manje miris istog, a IQOS je omogućio da se on u velikoj meri smanji. Takođe, ono što je interesantno kod IQOS-a jeste da neguju lokalnu scenu i njihove umetnike, a to pokazuje i ova naša saradnja“, rekla je ona.
IQOS korisnici – oni koji su „otpakovali“ ideju
Kako bi kreirali delo koje će biti zaštitni znak IQOS mesta susreta, umetnici su imali priliku da upoznaju članove IQOS zajednice i da steknu uvid u njihova iskustva koja se odnose kako na život u Beogradu tako i iskustvo korišćenja bezdimnih alternativa.
„Vreme koje smo proveli sa ljudima iz IQOS zajednice, veoma je zanimljivo uticalo na razvoj našeg rada koji je u to vreme bio u fazi završne skice. Pre sastanka sa IQOS zajednicom, naš rad bile su 2 reke, a onda smo otkrili i ostale koje se slojevito prepliću i čine da ovaj grad uvek bude u pokretu“, kažu Marija i Stevan. „Oni su svi doprineli svojim emocijama najviše, svojim pričama šta je za njih Beograd i dobrim poznavanjem vrednosti koje IQOS promoviše, zbog čega su oni verni ovom brendu. Pomogli su nama kao umetnicima da dodatno produbimo priču oko samog dela, da svi zajedno osetimo šta znači stvaranje u kolektivu i najvažnije, da razumemo šta je ono što spaja dve stvari oko koje smo se okupili – IQOS i Beograd“, dodaje Aleksandra.
*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva zavisnost. Uređaj je namenjen samo punoletnim pušačima koji bi inače nastavili da puše cigarete.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)