REKLAMACIJE NA RAČUNE ZA STRUJU: Evo kako da prođete jeftinije!
Kako podneti prigovor na račun EPS-a?
Iako je javnost stekla utisak da je veliki broj građana dobio neopravdano uvećane januarske račune za struju, podaci o reklamacijama pružaju drugačiju sliku. Prema informacijama iz Elektroprivrede Srbije (EPS), broj reklamacija za januarske račune kreće se u granicama proseka, pri čemu je 14.574 reklamacije primljeno u februaru, što čini svega 0,4 posto od ukupnog broja izdatih računa.
Mali procenat neosnovanih reklamacija
Od ukupnog broja primljenih reklamacija, EPS navodi da je čak 60 posto njih bilo neosnovano, što ukazuje na to da su mnogi građani podneli reklamacije bez valjanog razloga. Ovo je zanimljiva činjenica koja baca novo svetlo na situaciju, sugerišući da je percepcija javnosti možda bila izmenjena u odnosu na stvarno stanje.
Nepromenjen broj reklamacija u odnosu na prethodne mesece
Iz EPS-a ističu da broj reklamacija za utrošenu električnu energiju i greške prilikom obračuna nije značajno uvećan u poređenju sa prethodnim mesecima. Ova informacija dodatno potvrđuje da situacija možda nije bila toliko dramatična kako se moglo činiti na društvenim mrežama i drugim javnim forumima.
Nedvosmisleno, iz EPS-a stiže priznanje da postoje greške u očitavanju brojila, što može biti razlog za neke od reklamacija. Ovo priznanje otvara prostor za razumevanje frustracija građana koji su možda bili suočeni sa nepravilnostima u obračunu njihovih računa.
- Tokom februara primljene su 14.574 reklamacije, što je 0,4 odsto od ukupnog broja izdatih faktura za januar. Od tog broja, do sada je rešeno 6.609, od čega je 3.910 reklamacija, odnosno 60 odsto bilo neosnovano. Broj reklamacija ne odstupa od prosečnog. Oko 80 odsto reklamacija odnosi se na poslove koji su u nadležnosti Elektrodistribucije Srbije. To je pogrešno očitano ili neočitano brojilo, sumnja u ispravnost brojila, učešće više i niže tarife, obračunski period, obračunata snaga, prigovori na kvalitet isporučene energije- kažu iz PR službe EPS-a.
Kako podneti prigovor na račun EPS-a?
Građani koji smatraju da im je račun za električnu energiju neispravan imaju mogućnost da podnesu prigovor na nekoliko načina. Prvo, mogu to učiniti pisanim putem na adrese sa računa ili na šalterima EPS-a. Takođe, postoji opcija da se prigovor podnese pozivom kol centra kompanije. Dodatno, građani mogu koristiti i elektronski put slanjem prigovora na adresu: reklamacije@eps.rs.
Pravo građana na prigovor
Svaki građanin ima pravo da uloži prigovor ukoliko smatra da je račun koji je dobio od Elektroprivrede Srbije neispravan. Ova mogućnost pruža građanima sigurnost i zaštitu njihovih prava u slučaju eventualnih grešaka u obračunu potrošnje električne energije.
Izvor (Blic)
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)