BAHATOSTI SBB BAŠ NEMA KRAJA: Operater zavlačio našu čitateljku koja je ostala bez njihovog signala
Obećali joj da će kvar biti otklonjen u kratkom roku, pa taj rok nekoliko puta pomerali.
Kompanija SBB ponovo se neprofesionalno, da ne kažemo neku težu reč, odnosi prema svojim korisnicima. A usluge samo poskupljuju...
Ovo što smo napisali, vezano za ovu firmu, čiji je vlasnik Dragan Šolak, već je postalo opšte mesto. Naime, nakon što ih ubede da pređu na nove, skuplje pakete, usluga bude obustavljena, odnosno čest je prestanak s radom.
Ko nije njihov nazivaju ga beskičmenjakom
U međuvremenu, dok smo pripremali ovaj tekst, u medijima se pojavila još jedna priča vezana za neposlovnost SBB. Kako je objavljeno, ovaj operater reklamira svoje pakete usluga kablovske televizije i interneta tako što sve one koji nisu njegovi korisnici proziva da nemaju stav Perfidno i bez uvijanja, SBB u svojoj najnovijoj kampanji za privlačenje korisnika direktno vređa sve one koji nisu potpisali ugovor s njima.
A evo šta je poručio jedan od korisnika druge mreže:
- Šta smo mi koji koristimo usluge drugih operatora? Beskičmenjaci? To je vid diskriminacije, nepoštovanja konkurencije i u suprotnosti je sa Zakonom o oglašavanju iz člana 6, stava 4. Obratio sam se i njima. Tražim objašnjenje. Zašto nas tako bezobrazno vređaju?
VAN SEBE
Jedan od tih slučajeva opisala je naša čitateljka M. J. (svi podaci poznati redakciji), revoltirana uslugama ovog kablovskog operatera. Nakon što je obnovila ugovor s njima, susrela se sa stvarima koje su je, priznaje, potpuno izbacile iz takta.
- Od 14 časova prošle nedelje, dakle 2. oktobra, nije mi radio internet, a ubrzo je prestala s radom i televizija. Zvala sam korisnički centar i operaterka mi je rekla da je na adresi kvar i da će biti sve rešeno najkasnije do pola osam uveče - ističe naša sagovornica i nastavlja:
- Proverila sam s komšijama, koji takođe imaju SBB, i kod njih je sve bilo u redu. Kada u 21 čas još ništa nije proradilo, ponovo sam pozvala korisnički servis i rečeno mi je da su ekipe na terenu, ali da će proraditi najkasnije sutradan u 11 časova. Tada sam se već iznervirala jer sam radila od kuće i bio mi je neophodan internet.
Odgovor SBB na pitanje o spornoj reklami: Nikog ne diskriminišemo!
Na pitanja o spornoj reklami, SBB je medijima poslao sledeći odgovor:
- Oglasna poruka ne diskriminiše bilo koga. Naša želja je da svi građani Srbije imaju mogućnost da izaberu operatora čije usluge žele da koriste i da svi imaju jednaka prava kod tog izbora, na šta mi kao kompanija apelujemo godinama, tražeći od institucija da nam omoguće da pod jednakim uslovima, kao i drugi operatori, širimo našu mrežu na celu Srbiju, upravo da bismo omogućili da svi građani imaju slobodu izbora. Ukazujemo da je naša oglasna poruka istinita, u skladu sa zakonom, dobrim poslovnim običajima lojalne konkurencije i profesionalnom etikom. Reklamna kampanja ističe opšte vrednosti i prava svakog pojedinca na mišljenje i stav, a tekst reklame je istinit i potkrepljen podacima sa terena.
NEODGOVORNO
Kako dalje kaže, ni tu nije bio kraj.
- Neodogovorno je što se tako poigravaju s korisnicima, a kad se kasni jedan dan s uplatom maltene iste sekunde prekidaju usluge. Nedavno sam obnovila ugovor prema kojem je navodno bolji paket, a ono sve gore i gore. U ponedeljak, ponovo je pozvala kablovskog operatera, ali informacije su bile još gore. Rekli su joj da su ekipe na terenu i da će signal verovatno proraditi oko 14 časova. Navodno, kamion je počupao kablove u tom delu Zemuna i sada postavljaju nove.
- Ono što sam u međuvremenu saznala jeste da oni uopšte nemaju radnike vikendom za urgentne situacije, te da su oni odmah u nedelju znali da kvar neće biti otklonjen do ponedeljka, dok radnicima ne počne nova radna nedelja - besno je poručila naša čitateljka razočarana što je uopšte obnovila ugovor sa SBB.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)