OVAJ ČOVEK JE DIREKTNO OMOGUĆIO FRANCUZIMA DA OŠLJARE: SALE ŠOJIĆ KRIVAC ZA HAOS NA "TESLI"
Saša Vlaisavljević, čiji je posao da kontroliše sprovođenje koncesije, prstom nije mrdnuo da ga makar malo radi.
Gužva, gužva i opet gužva. Pomereni i otkazani letovi. Muke s pregledom i preuzimanjem prtljaga. Nervoza, bes, očajanje putnika koji su izgubili vezu u presedanju...
Ovako je u poslednjih nekoliko dana izgledao beogradski aerodrom "Nikola Tesla", kojim po ugovoru o koncesiji upravlja francuski "Vansi". A za sve je, otkriva Srpski telegraf, najkrivlji jedan čovek: Saša Vlaisavljević, direktor preduzeća "Aerodrom Nikola Tesla" AD, koje je formirala država da prati kako se realizuje ugovorena koncesija s Francuzima. Ili, ako vam je lakše, pošto je tako poznatiji: Sale Šojić (nadimak dobio posle serije tekstova o njegovim muljačinama i bizarnim bahaćenjima u našem listu).
U OPISU POSLA
Elem, kako nam otkriva sagovornik iz Vlaisavljevićeve kompanije, da je Sale Šojić makar malo radio svoj posao, veći deo haosa na "Tesli" bio bi izbegnut.
- Upravo je njegov zadatak bio da prati šta sve rade Francuzi, koji vode aerodrom. Dakle, imaju li dovoljno ljudi, kakva je oprema, pre svega, poštuju li odredbe iz koncesionog ugovora o načinu na koji treba voditi vazdušnu luku. A on? Pravo da vam kažem, čisto sumnjam da je i čitao papire koje je od njih dobijao, samo je potpisivao i bilo ga je baš briga čemu to vodi. A dovelo je do toga da je sve usporeno usred letnje sezone zbog manjka radnika, da su se pokvarili rendgen uređaji za pregled prtljaga jer novi nisu nabavljeni, te da država mora hitno da interveniše i preti "Vansiju" čak i raskidom ugovora zbog javašluka - objašnjava naš sagovornik.
Sve gorenavedeno, kaže on, direktno i neposredno je u opisu posla Vlaisavljevića, odnosno preduzeća na čijem je čelu i koje je, da sve bude još gore, i oformljeno da bi se bavilo tim stvarima i da bi se izbegle ovakve situacije.
Srpski telegraf poslao je juče pitanja i Vlaisavljeviću direktno i firmi koju vodi. Nikakve odgovore (očekivano) nismo dobili, što i ne treba da čudi jer je to uobičajena praksa Saleta Šojića.
SVE BIZARNOSTI
Podsetimo, naš list je u mnogo navrata pisao o njemu. Bilo je tu svega, od raskalašnih žurki u bazenu, pod firmom tim-bildinga, preko putovanja na sportske događaje za koje karte basnoslovno koštaju do najvećih bizarnosti poput one da je hteo da otpusti fudbalskog trenera jer nije hteo da gura njegovog sina u fudbalskoj ekipi mlađeg uzrasta.
Tužilaštvo je, inače, Srpskom telegrafu zvanično odgovorilo da se protiv Vlaisavljevića vodi istraga zbog tendera koje je sprovodio u ranijoj firmi.
Samba, rumba, ča-ča-ča...
Podsetimo, Srpski telegraf je, između ostalog, pisao o putovanjima Saleta Šojića, objavljujući slike kako pozira u Sankt Peterburgu, bečkoj operi, Vašingtonu i na raznim egzotičnim destinacijama... Pisali smo i o žurkama koje organizuje, zapošljavanju za pare u vreme dok je vodio ceo aerodrom i tako dalje.
ČINJENICE
Biografija Saleta Šojića
* obavljao funkciju pomoćnika gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa
* u "Jat ervejzu" počeo da radi 1995. i napredovao do direktora sektora za zemaljsku kontrolu
* od 2007. do 2011. upravljao kompanijom "Jat ervejz", prvo kao generalni direktor, a zatim kao predsednik Upravnog odbora
* do 2013. bio potpredsednik Privredne komore Srbije, a potom i direktor PKS
* od avgusta 2014. do 2018. bio direktor Aerodroma "Nikola Tesla"
* trenutno direktor preduzeća "Aerodrom Nikola Tesla" AD, koje je formirala država da prati kako se realizuje ugovorena koncesija s francuskim "Vansijem".
Vesić: Dogovor sa "Vansijem", zaposliće još ljudi i uvećati plate
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić dogovorio je juče sa predstavnicima kompanije "Vansi" da beogradski aerodrom zaposli još ljudi i da se povećaju plate onima koji rade na sortiranju i prenosu prtljaga. Predstavnici te firme su predstavili Vesiću plan za rešavanje problema gužvi i kašnjenja letova.
Ministar je konstatovao da se situacija znatno poboljšala u odnosu na prethodnu sedmicu, ali da još nije dovoljno dobra.
- Nedostaje im oko 100 ljudi. Kompanija "Vansi" obećala je na sastanku da će zaposleni u sortirnici, sa uvećanjem i bonusima, tokom sezone moći da zarade i do 117.000 dinara, odnosno do 1.000 evra. Do sada je neto plata za ovaj posao bila oko 60.000 dinara. Kompanija će ponovo pozvati sve koji imaju sertifikate da bi što pre nadoknadili nedostatak broja ljudi. Kompanija je najavila i bonus dobrodošlice od 60.000 dinara za tri meseca za svakog novozaposlenog - preneo je Vesić.
Kako je naveo, već je na čekanju oko 50 zainteresovanih, koji su u fazi bezbednosne provere.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (14)
Ikar
28.06.2023 14:18
Zaboravili ste da napisete da je namestio svoju svalerku talijanskog jezika da bude direktora ljudskih resursa na aerodromu
Pera lozac
28.06.2023 15:31
@Ikar - Dobro se sluzi jezikom profesorka
Lelica
28.06.2023 17:06
@Ikar - A ona dovela drugaricu koja nema bezbednosnu proveru za rad na aerodromu...sa velikim radnim iskustvom u SBB ali voli da bude hr aerodroma....pa lici na vazduholovstvo🤣 nema sta Kome su ljudi prepusteni? Ministar treba da se pozabavi i ko su kadrovi koji kontrolisu sprovodjenje koncesije... Zasto su ljudi otpustani pre nego sto je istekla zastita po koncesionom ugovoru? Zasto je outsorsovano biranje kadrova......ko su ljudi koji primaju ogromne pare za ovo sto su upropastili... Da li su ti ljudi bili u Jat-u pa ih Sojic doveo da dokrajce i aerodrom Zasto su prognani svi koji su voleli aerodrom i radili svoj posao za svoju platu? Ko su Francuzi koji vode aerodrom ko je vrsio proveru ...profesorka italijanskog je odgovor na sva pitanja
Penzioner
28.06.2023 14:32
Neka Drzava smeni neradnika, bitangu i dupelisca !!!