HAOS NA BEOGRADSKOM AERODROMU! Letovi kasne, gužve neviđene, ne može se do prtljaga...! VESIĆ: "Rešite problem što pre da DRŽAVA NE BI REAGOVALA"!
Odvijanje saobraćaja na beogradskog aerodromu „Nikola Tesla“ odvija se veoma otežano, a o tome svedoče snimci i fotografije na društvenim mrežama! Letovi kasne, ogromne su gužve, na prtljag se čeka satima, kažu da nemaju radne snage...
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić sastao se s predstavnicima francuske kompanije „Vansi erports“ i poručio im „da hitno sprovedu mere ili će, u suprotnom, država reagovati“.
Predstavnike francuske kompanije podsetio je da imaju svoje obaveze prema ugovoru o koncesiji i da Vlada Srbije, koja je ispunila sve svoje obaveze prema tom ugovoru, očekuje od njih da obezbede dovoljno ljudi i da se na aerodromu sve usluge ispunjavaju redovno i bez velikog čekanja.
- Ovo što se dešava na aerodromu za njih nije bila nepredviđena situacija. Znali su da će se završiti novi terminal i da „Er Srbija“ uvodi 22 nove linije, a da ih je prošle godine bilo 15. Znali su da će imati više putnika i morali su da budu spremni za ovu situaciju - rekao je Vesić.
Predstavnici francuske kompanije su rekli da imaju stalno otvoren konkurs, na šta im je ministar kazao da, ukoliko žele da imaju ljude koji rade, moraju da ih plate u skladu s tržištem, kao i da očekuje da ponude takve uslove zaposlenima kako bi se ljudi javili, čime bi problemi bili rešeni.
- Građanke i građani Srbije koji dolaze na aerodrom moraju biti zaštićeni i moraju da budu tretirani isto onako kao što se tretiraju putnici u Parizu, Berlinu ili Londonu i na tome ću uvek insistirati, kao i naša vlada i predsednik Srbije Aleksandar Vučić - naglasio je Vesić.
Podsetimo, predsednik Vučić je još sredinom maja, pred poletanje prvog aviona za Čikago, upozorio kompaniju „Vansi“ da obezbedi više ljudi i traka za prtljag.
I „Er Srbija“ se oglasila povodom ovih nemilih dešavanja, istakavši da je poštovanje planiranog reda letenja i dalje izuzetno otežano zbog usporenog rada i nedovoljnih kapaciteta pojedinih aerodromskih službi. A na sve to treba dodati i povećan broj putnika tokom letnje sezone, što dovodi do kašnjenja i posledičnih otkazivanja letova „Er Srbije“ s beogradskog aerodroma.
- Iako je nedostatak osoblja na ključnim pozicijama označen kao jedan od najvećih rizika još pre šest meseci u dokumentu koji se bavio nivoom pripremljenosti za letnju sezonu, očigledno je da taj problem u međuvremenu nije rešen. Predstavnici „Er Srbije“ redovno su i iscrpno obaveštavali predstavnike kompanije „Belgrejd erport“ o svim planovima srpske nacionalne avio-kompanije, povećanom broju destinacija, širenju flote i rastu putnika - navodi se, između ostalog, u saopštenju „Er Srbije“ i dodaje:
- Proces prihvata putnika izuzetno je usporen. Agenti na šalterima za čekiranje putnika su nedovoljno obučeni i proces traje duže nego što je standardno. Traka za prtljag staje veoma često i posledično se stvaraju veliki redovi na šalterima za prijavu putnika na let. Usled toga, letovi se kasno zatvaraju za polazak i kasne, putnici s pravom negoduju, a prtljag neretko zaostaje na aerodromu i mora naknadno da se šalje . U večernjim časovima nedostaju zaposleni u svim službama podrške, često moraju da se čekaju i agenti na gejtovima za ukrcavanje.
U slučaju kašnjenja, imate prava nadoknadu štete, a o svemu se možete informisati na sajtu „Er Srbije“.
(Republika/Kurir)
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)