NOVI FAUL ZA WOLT! Usijale se mreže: Dostave kasne, hrana stiže hladna, a korisnički servis nas KULIRA!
Ogroman broj pritužbi stigao je na rad Wolta prethodnog dana.
Kašnjenej dostave hrane u Woltu nije ništa novo. I ranije smo pisali o tome da su korisnici bili nezadovoljni, da im je hrana stizala hladna i neupotrebljiva, a da su gladni morali da budu i po nekoliko sati.
Međutim, novi nivo bezobrazluka dosegli su kada su prestali da se javljaju nezadovoljnim korisnicima.
Sinoć je na društvenim mrežama osvanulo mnoštvo negativnih iskustava sa dostavom hrane u Woltu u Novom Sadu.
- Korisnička služba nije odgovarala ni poručiocima, ni dostavljačima više od pola sata, kao ni restoranima. Ono što se može videti da je problem u samoj Wolt aplikaciji ili u restoranima koji su prihvatili previše porudžbina, jer dostavljači sve rade u roku i dostavljaju hranu za svega par minuta nakon preuzimanja.
Restorani koji imaju opciju da odbiju porudžbine nisu mogli da dobiju korisničku službu, pa im se posao gomilao, što je stvaralo još veće probleme i kašnjenja - piše na Instagram straici 192_rs.
Wolt podrška je nezadovoljnim korisnicima odgovorila tek nakon gotovo sat vremena, a da sve bude crnje i gore, nisu im refundirali plaćene iznose.
Umesto toga, refundiran je samo deo i to kroz Wolt kredite.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)