PRIČA IZ RUKAVA! Bomberku "ČANJI MARIJA" nećete obući samo jer vam je hladno, već zato što želite da vas neko primeti!
"Čanji Marija” je modni brend iza koga stoji istoimena umetnica.
Statement komadi, kako to modni urednici vole da kažu, njen su zaštitni znak. Smatra da svako ko nosi njenu garderobu priča sopstvenu, ali delom i njenu priču. Poruke koje emituju glomazni rukavi kaputa, jakni i blejzera kažu: Ja sam ovde, ja sam snažna, ja to mogu!
Ova modna priča još uvek je jako mlada i počela je da živi tek pre nekoliko godina, međutim, ako se Marija pita, onа, zapravo, traje oduvek. Dizajniranje i izražavanje kroz modu, njen su san koji je vrlo jasno bio lociran još kada je bila devojčica. Teška vremena umeju da odvuku od snova, a da li im se i kako vratimo, to obično svedoči o tome „od čega smo satkani”. Tako ju je i primarni put odveo na sasvim drugu stranu, jer ako se okolina pita, „kako ćeš se od mode hleba najesti”?
Mariji prekretnicu i otrežnjenje donosi smrt roditelja:
- Shvatila sam da je život previše kratak i da moram da probam ono za čim čeznem.
Ako je do energije kojom zrači, dok sada o svom poslu govori, čini se da je potpuno na mestu, gde je oduvek i trebalo da bude.
Draže joj je da se smatra umetnicom, jer kako napominje, „preduzetnica” je samo sekundarna i neminovna posledica na putu sprovođenja onoga što voli, a to je odevna umetnost. Komadi koji dominiraju u njenim kolekcijama su sakoi, mantili, jakne, kao i teži materijali.
- Pre svake kolekcije istražujem, i taj proces je uživanje i igra. Volim snažnije, izražajnije forme, jer to za mene predstavlja snagu. Ja ne pevam, ne pišem, ne slikam, po prirodi sam introvert, ali baš zato kroz svoje komade poručujem – hej, ja sam jaka!
Tako bomberku Marijinog brenda nećete obući jer vam je hladno, već zato što želite da vas neko primeti. Potpuno je svesna da se svojim radom obraća uskoj ciljnoj grupi, ali to je ne opterećuje, naprotiv, sasvim je odlučna da toj „maloj, ali odabranoj ekipi” ostane potpuno verna. U Berlinu gde, takođe, izlaže svoje kreacije, napominje da je situacija vidno drugačija.
– Tamo mali brendovi uživaju znatno veće poštovanje i daleko su cenjeniji i traženiji.
Na pitanje kako bi opisala svoj rad, Marija je vrlo jasna:
- Gardеroba koju pravim nije vezana za trend, niti stil, moglo bi se reći da je vanvremenska, zapravo, nije vezana ni za kakav kontekst, već za vas!
Iskustvo već nameće da hrabrost neizostavno krasi sve preduzetnice u Srbiji, a ni Marija ne izostaje iz te priče – naime, cela stvar se najviše zahuktala baš u vreme korone.
- U teškim vremenima ljudi rade i neretko tako nastaju velika ostvarenja, neka od najvećih umetničkih dela nastala su baš u takvom ambijentu.
Njen rad stigao je do tačke da ni ne može da postigne sve sama, polako počinje da širi svoj tim, u kom će, kako kaže, ne delegirati obaveze, već deliti energiju. Na tom putu planira da ostane verna sebi jer – "kada ste u skladu sa sobom, to se jednostavno vidi”.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)