Odmor iz PAKLA! Biseri je na moru u Turskoj usred bašte hotela PALA PALMA NA GLAVU! Srpkinja prošla agoniju iako je imala uplaćeno OSIGURANJE!
Biseri Tomić se odmor u Turskoj pretvorio u pravu dramu kada joj je u bašti hotela u kome je odsela palma pala na glavu.
Završila je u bolnici iz koje nije mogla da izađe dok ne plati troškove lečenja od 2.800 evra iako je pre nego što je krenula na odmor osiguranje uplatila u turističkoj agenciji preko koje je letovala.
Bisera već godinama letuje u Turskoj i to preko iste agencije. Kako je rekla nikada nije imala problema i uvek je bila zadovoljna uslovima, ali ovo leto je definitivno promenilo njen utisak.
Idiličan odmor sa porodicom međutim pretvorio joj se u agoniju i strah za život, sate u bolničkoj sobi, ušivanje glave i neizvesnost da li će i ko će platiti troškove u bolnici.
- U nedelju sam sedela u bašti hotela Melisa u Alanji kada mi je palma pala na glavu, celo drvo. Došla je hitna pomoć i odvezla me u bolnicu. Predali smo pasoš i osiguranje. I tad kreće agonija - započinje svoju priču Bisera, piše B92.
Ona kaže da nikako nije uspevala da stupi u kontakt sa isiguravajućom kućom, a agencija 1A se ograđuje rečima "mi samo prodajemo"
Kako kaže, ceo "all inclusive" aranžman od 15 dana u pomenutom hotelu i osiguranje su kupljeni u turističkoj agenciji preko koje je putovala. Ipak, kada joj se dogodila nesreća, svi u lancu su zakazali, a možda je najgore od svega što je reakcija zapravo potpuno nestala.
Upornost se isplatila
- Da nisam bila uporna i aktivna oduvek na društvenim mrežama, verovatno bih i sada bila u bolnici. Inače, kad se pozove broj sa polise tog osiguranja javlja se govorna pošta da je telefonska linija u kvaru, a kad se taj broj zove iz Srbije telefon zvoni i neko se javi, ali samo radnim danima do 16h. Vikendom ne. Klasična prevara - odlučna je Bisera.
Naravno, odmah je kontaktirala i agenciju (i slala mejl i pisala na viber), ali joj uopšte nisu odgovorili. Pomoć je zatražila i od srpske ambasade u Turskoj, ali je dobila odgovor čiji sadržaj prenosimo u celosti:
"Poštovana,
Nažalost, Ambasada vam ne može pomoći u ovom slučaju. Potrebno je da kontaktirate svoju osiguravajuću kući koja mora izvršiti svoj deo i stupiti u kontakt što pre sa bolnicom kako bi izvršili potrebnu isplatu za vaše troškove. Iz prakse od prethodnih godina vam možemo reći da je ovo jedino rešenje vašeg problema. Ambasada zbog bajramskih praznika ove nedelje ne radi.
S poštovanjem,
Ambasada RS Ankara"
Račun je 2.800 evra
Da nije dobrih ljudi na koje je naišla u jednoj Fejsbuk grupi u kojoj putnici dele svoja iskustva sa letovanja u Turskoj, verovatno bi još uvek bila u bolnici.
- Mogu samo da se zahvalim ljudima iz grupe, svi su zvali ko je koga znao. Zvali su i osiguranje, i konzula u Alanji... Na kraju je pod pritiskom i osiguravajuća kuća platila račun. Taj račun je bio 2.800 evra za jedan dan i svaki čas bi bio sve veći i veći. Bolnica ne može da se napusti, dok se to ne plati.
Kada je izašla iz bolnice i bila sigurna da njen život više nije u opasnosti, kaže da joj se niko iz hotela nije obratio i pitao kako je, a agent iz pomenute turističke agencije se pojavio sutradan kako bi prema njenom mišljenju "ispitao kakve su joj namere i da li će nekoga tužiti".
Ono što je najvažnije jeste da je Bisera sada dobro i da joj život nije ugrožen.
- Ja sam sada dobro, glava mi je ušivena, skener glave i vrata su dobri. Ostaje da skinem konce kad dođem u Beograd. A to nisu ni konci nego je nekako zahteftano. Bitno mi je samo da prođem bez posledica. A uopšte mi nije jasno kako sam živa ostala - kaže i pita se šta bi bilo da je na njenom mestu bio neko kome je internet stran i ko ne bi mogao da nađe podršku nepoznatih ljudi na društvenim mrežama.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)