SBB PREVARIO KORISNIKE I PREKRŠIO ZAKON, TRŽIŠNA INSPEKCIJA DONELA ODLUKU: Mora da se obustavi naplata uvećanih računa!

Autor: Republika

Vesti

31.07.2021

11:35

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Tržišna inspekcija je donela rešenje da kompanija SBB ima obavezu da prestane sa naplatom štampanja i izdavanja računa u iznosu od 100 dinara mesečno po korisniku, jer se time krši Zakon o zaštiti potrošača.

Republika

Foto: e-stock/Dimitrije Gol Kevesić

 

 

Inspekcija je ovu odluku donela na osnovu prijave udruženja građana Efektiva iz maja meseca ove godine, nakon što je SBB u aprilu obavestio korisnike da će, ukoliko odmah ne pređu na uslugu elektronskog računa, morati da plaćaju skuplje mesečne troškove.

U saopštenju Efektive se navodi da SBB sada ima obavezu i da prestane sa ovim reketiranjem svojih korisnika i da nadoknadi troškove svima kojima je tih 100 dinara mesečno protivzakonito naplaćivano.

Iako je odlukom Tržišne inspekcije jasno utvrđeno da je došlo do kršenja Zakona, iz kompanije SBB još uvek nije prihvaćen predlog da SBB dobrovoljno obešteti potrošače, to jest da im vrati ono što je do sada naplaćeno putem uvećanja računa od 100 din, te iz potrošačkih udruženja najavljuju da će protiv odgovornih lica biti podneta prekršajna prijava.

Takođe, Efektiva poziva sve oštećene korisnike SBB-a da se jave ovom udruženju radi pokretanja besplatnog potrošačkog spora na adresu office@efektiva.rs

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading