ISTORIJSKI NEZAPAMĆEN REZULTAT TV PINK! Ružičasta televizija ubedljivo najgledanija u Srbiji, uz "Hit Tvit" bilo neverovatnih 2 000 000 gledalaca!
TV Pink decenijama važi za najgledaniju komercijalnu televiziju, koja je izbor publike zahvaljujući sadržaju – kako zabavnom, tako i informativnom – zbog čega se nalazi na liderskoj poziciji. Tako je bilo i tokom vikenda za nama, kada je pored toga sto je najgledanija komercijalna, bila I najgledanija televizija u Srbiji, uključujući I Javni servis.
Prema jedinim zvaničnim rezultatima merenja TV gledanosti agencije "Nielsen Audience Measurement", TV Pink je najgledanije televizija u Srbiji.
U danu iza nas, pored nezapamćene prednosti u ukupnom auditorijumu, u odnosu na ostale TV stanice, ružičasta televizija je apsolutno najgledanija i među posebnim kategorijama – publikom iz urbanih sredina, ženskom populacijom, publikom u Beogradu, ali i u udarnim terminima. Pored toga, do sada nezabeleženu prednost u odnosu na sve druge televizije, TV Pink ostvarila je i u grupi gledalaca od 18 do 49 godina sa teritorije glavnog grada.
Osim što je TV Pink bila najgledaniji emiter u Srbiji, ostvaren je i istorijski rezultat od kada se meri TV gledanost. Najgledaniji politički talk show je "Hit Tvit", koji je sa udelom u gledanosti od neverovatnih 33 odsto privukao veći auditorijum od svih ostalih televizija zajedno i time zabeležio istorijski maksimum informativnog programa TV Pink. U nedelju su u emisiji “Hit Tvit” , autorke i voditeljke Verice Bradić, gostovali predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić i epidemiolog dr Predrag Kon, te su govorili o aktuelnom stanju u zemlji tokom epidemije koronavirusa, njihovo gostovanje pratilo je više od 2.000.000 gledalaca.
Istorijski nezapamćen rezultat potkrepljuje i činjenica da je "Hit Tvit" najgledanija politička emisija u poređenju sa konkurentskim sadržajima na drugim televizijama. U prilog tome ide i činjenica da je “Hit Tvit” od “Utiska nedelje” bio gledaniji čak osam puta.
I druge informativne emisije TV Pink su tokom vikenda bile u samom vrhu gledanosti – centralna informativna emisija “Nacionalni dnevnik” u 17:45 časova bila je najgledanija informativna emisija, a slede je “Nacionalni dnevnik” u 10 i 13 časova, kao i popodnevni dnevnik u 14:45 časova. Vikend je bio u znaku "Novog jutra", koji je u svojoj kategoriji apsolutno najgledaniji jutarnji program svih komercijalnih emitera.
Pored informativnih emisija, tradicionalno odlične rezultate beleže i formati zabavne redakcije. Tako je verna Pinkova publika pratila reprizno izdanje emisije od koje strepe svi poznati, "Paparazzo lov", kao i uz talk show Sanje Marinković "Magazin In" u kom je mogla da čuje ispovest Jelen Trivan, koja je uspela da pobedi Kovid-19. U top 10 najgledanijih emisija svih komercijalnih emitera u nedelju bila je i autorska emisija Ognjena Nestorovića, "Premijera – Vikend specijal", sa skoro 1.200.000 gledalaca.
Milionski auditorijum netremice prati uzbudljiva dešavanja u najgledanijem rijalitiju na ovim prostorima "Zadruga", pa je pored uživo uključenja, publika pratila emisije "Zadruga – Pitanja novinara", dok je čak 25 odsto auditorijuma bila uz "Zadruga – Igra istine".
Za dane vikenda, TV Pink je bila lider i u kategoriji inostranog serijskog programa. Sada več tradicionalno, Pinkova publika pratila je vrhunske turske serije “Zakletva", "Nemoguća ljubav" i "Dete", dok je subota bila rezervisana za seriju u koprodukciji TV Pink, "Preživeti Beograd".
Hvala na ukazanom poverenju, a TV Pink će nastaviti da vas zabavalja, informiše, unosi inovacije u program i postavlja nove standarde kada je u pitanju kreiranje sadržaja za svoje gledaoce.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)