UŽAS U BEOGRADSKOM TRŽNOM CENTRU: DEČAK (1) PAO MAJCI SA STOLA ZA PRESVLAČENJE! Zadobio prelom lobanje!

Autor:

Vesti

03.07.2024

18:09

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Hitno prebačen u Urgentni centar

UŽAS U BEOGRADSKOM TRŽNOM CENTRU: DEČAK (1) PAO MAJCI SA STOLA ZA PRESVLAČENJE! Zadobio prelom lobanje!

Foto: Shutterstock, Wikimedia/Srđan Popović, TANJUG/ TARA RADOVANOVIC

Dana 03.07.2024. godine oko 17.20 časova na UC - E odeljenje, primljen je dečak N.I. star jednu godinu, nakon što je danas zadobio teške telesne povrede kada je pao sa stola za presvlačenje.

On se oko 14.00 časova nalazio sa majkom u jednom tržnom centru u Beogradu.

Majka ga je presvlačila u toaletu za bebe i u trenutku njene nepažnje dete je palo sa stola za presvlačenje.

Vozilom Hitne pomoći prevezen je u Urgentni Centar, gde su mu konstatovane teške telesne povrede u vidu preloma lobanje, piše Blic.

Kada pozvati 194?

Pozivom na broj 194 stanovnici grada Beograda dobijaju neophodnu pomoć. Broj je dostupan 24 sata, svakodnevno.

Veoma je važno da zovete hitnu pomoć samo u stvarnim hitnim stanjima.
Ipak, neki od Beograđana pozivanje ovog broja doživljavaju kao zabavu upućujući lažne pozive!

Jedan lažni poziv sprečava ekipu da dođe tamo gde je ljudski život ugrožen, a to možete biti i Vi ili neko Vama drag.

Kako postupiti kada je potrebna pomoć lekara, ali se ne radi o hitnom slučaju?

Beograđani treba da znaju da se broj 194 poziva samo zbog najurgentnijih stanja kada je nečiji život zaista ugrožen. Ne želimo da Vam uskratimo pomoć i ako vam je potreban lekarski savet pozovite sledeće brojeve:

Saveti za odrasle
011-3615-008

Pedijatrijski saveti
011-3614-350

Koordinator za stara i socijalno ugrožena lica
Slaviša Stojanović 011-3622-030Pruža podršku u komunikaciji starim i socijalno ugroženim licima sa zdravstvenim i socijalnim službama.

Uputstva za pozivanje broja 194
Ako čujete govorni automat, sačekajte. U pozivnom-centru je sve kompjuterizovano, računar u sekundi prebacuje vezu na prvog slobodnog lekara. Sve se odvija automatski i nije tačna priča koja se može čuti među građanima da nećemo da podignemo slušalicu. Kada Vam se javi lekar, trebalo bi da razgovarate sa njim smireno i govorite razgovetno.

Pitaće Vas:
U čemu je problem, šta se desilo?
Gde se nalazite? (ako ne znate, pogledajte oko sebe ili pitajte nekog)
Broj telefona?
Kome je potrebna pomoć?
Da li je mesto gde se nalazite bezbedno?
Pitaće vas i o stanju unesrećene osobe: Da li je svesna? Da li diše?... Pratite instrukcije lekara i budite pored bolesnika do dolaska ekipe hitne pomoći. Ne prekidajte vezu dok vam lekar ne kaže.

KORISNI SAVETI:

OSTANITE SMIRENI. Sačekajte da Vam lekar iz call centra postavi pitanje i trudite se da odgovorite što jasnije i smirenije. Dopustite da lekar vodi kroz razgovor. Ona ili on ukucava podatke na kompjuteru i može vam se učiniti da je to predugo. Ali u slučaju hitnog poziva, dok ste Vi još uvek na vezi, ekipa je već krenula na datu adresu. Molimo Vas da budete strpljivi, ovaj posao rade iskusni profesionalci.

PRATITE UPUTSTVA. Ponekad će Vam lekar dati uputstva kako da se ponašate, šta da uradite. Slušajte pažljivo, svaki korak ispoštujte i tražite da nešto ponovi ako ne razumete.

Potrebno je da znate adresu na kojoj se nalazite i broj telefona sa kojeg zovete. Ovo pitanje će Vam ponoviti možda više puta, ali nemojte biti ljuti zbog toga. Iako naša centrala poseduje mogućnost identifikacije.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading