GRAD BEOGRAD PREUZIMA NAPLATU KARATA U JAVNOM PREVOZU: Raskinut ugovor sa privatnom kompanijom
Odbornici Skupštine grada Beograda usvojili su predlog rešenja o davanju saglasnosti za raskid ugovora o javno-privatnom partnerstvu u obavljanju delatnosti eksploatacije i održavanja sistema za naplatu karata i upravljanja vozilima u javnom linijskom prevozu putnika u Beogradu.
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić rekao je da se posle usvajanja ove odluke stiču uslovi da se raskine ugovor sa turskim konzorcijumom Kentakart.
Prema Šapićevim rečima, naplata i kontrola karata će preći u nadležnost Grada Beograda, što kako je rekao, predstavlja "novu eru u gradskom javnom prevozu" u prestonici.
On je dodao da grad želi da preuzme odgovornost za kontrolu i naplatu karata, a tako će se jasno znati, kako je rekao, u šta će se ulagati, i istakao da će se raditi na poboljšanju prevoza.
Tokom rasprave o ovoj tački odbornici vlasti i opozicije imali su oprečne stavove.
Većina odbornika opozcionih stranaka izrazila je bojazan da se naplata prevoza neće povećati prelaskom pod upravu grada.
Zamerke su uglavnom bile na to da se ne mogu određivati jedna vrata na koja će putnici ulaziti, jer, kako su istakli, gužve su i dalje velike, pa je teško u takvim situcijama ulaz na samo jedna vrata, odnosno prednja, što je jedna od ideja.
Istakli su da je potrebna modernizacija trolejbuske mreže i prevoza, ali i da se poveća broj linija gradskog prevoza.
Gradski menadžer Miroslav Čučković odgovorio je prestavnicima opozicije rekavši da je ulazak na prednja varata moguć i da se takva pravila poštuju u evropskim gradovima, ali i u nekima u Srbiji, navodeći primer Obrenovca.
On je ocenio da je istorijska odluka da se javni prevoz vrati u okrilje grada.
Čučković je kazao da je 1.500 vozila dnevno na ulici.
Rekao je i da se 70 odsto vožnji ne plaća i da skoro dve tećine putnika ne plaća kartu.
Dodao je da u metro neće moći da se uđe bez karte, jer će postojati fizička prepreka, dok za ulazak u gradski prevoz tako nešto ne postoji i da je važno da se razvije svest da je neophodno da se gradski prevoz plaća.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (1)
Crni
22.02.2023 09:14
Onda nadjes drugi nacin naplate koji je posteniji npr ili je uslovno besplatan a naplacuje se na drugi nacin preko budzeta npr a to su svakako novci Beogradjana.