NEMA VIŠE ŠVERCOVANJA U GRADSKOM PREVOZU! Konačno nađen način da se dosoči NEODGOVORNIM PUTNICIMA! A evo i da li će karte da poskupe!

Autor:

Vesti

01.11.2022

09:15

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

U Beogradu gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata.

NEMA VIŠE ŠVERCOVANJA U GRADSKOM PREVOZU! Konačno nađen način da se dosoči NEODGOVORNIM PUTNICIMA! A evo i da li će karte da poskupe!

Foto: ST/A. NALBANTJAN

Direktor novoformiranog Javnog komunalnog preduzeća naplate prevozne usluge Slaven Andrić, za početak najavljuje dobru vest - karte neće poskupeti narednih godinu dana.

Očekuje da će se i pored dosadašnje kulture neplaćanja karata, uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaja karata.

Jedna od prvih mera koju je gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić najavio je poboljšanje naplate karata, pa je zato Grad napravio posebno Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge koje će se baviti tim poslom.

Javni prevoz u prestonici koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata.

- Karta sigurno neće poskupeti u narednih godinu dana, tako da građani ne treba da brinu da će biti poskupljenja -  potvrdio je Slaven Andrić.

Republika

Foto: ST/N. MANDIĆ

Gradski prevoz, Ilustracija

 

Ističe da će se novoformirano Javno komunalno preduzeće naplate prevozne usluge baviti pre svega naplatom, logistikom i rukovođenjem javnog prevoza putnika u Beogradu.

- Ustanovili smo da možemo u frekventnim intervalima kada građani putuju na posao i vraćaju se, da smanjimo gužve. Ako redukujemo red vožnje, da vikendom smanjimo broj polazaka i na uštrb toga povećamo broj polazaka u frekventnim intervalima, možda ćemo uspeti da smanjimo gužve i da obezbedimo da građani mogu da ulaze na prednja vrata -  navodi Andrić.

Smatra da će se na taj način povećati i kontrola i naplata gradskog prevoza.

Kada je reč o neophodnom broju vozila javnog prevoza, Andrić objašnjava da postoje linije koje nisu toliko opterećene i da bi s tih linija trebalo prebaciti autobuse na one koje su više opterećene.

Dodaje da će biti i novih autobusa koji će takođe saobraćati na opterećenim linijama.

Kako naterati putnike da kupe kartu

Republika

Foto: youtube.com/TVStudioB/printscreen

Gradski prevoz, Ilustracija

 

Andrić najavljuje da će kontrolori u narednom periodu pokušati da objasne putnicima zašto je dobro da kupe kartu.

- Kontrolori će možda narednih par meseci, možda čak i godinu dana da rade na svesti i da pokušaju da objasne da je dobro da se kupuju karte iz razloga što će sav novac od kupljenih karata ići direktno u budžet Grada Beograda, a ne u privatne firme -  naveo je on.

Veruje da će i pored toga što u Beogradu postoji kultura neplaćanja karata uz navedene mere, podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila povećati prodaju karata.

- Da li će biti kondukteri ili kontrolori, oni će imati istu funkciju, da putnici ne mogu ući na prednja vrata ako nemaju kupljenu kartu -  precizirao je Andrić.

Ukazuje i da je reč o preduzeću u fazi osnivanja i da očekuje da će punu funkciju moći da postigne tek od Nove godine.

- Ovim problemom se niko nije bavio decenijama, tako da ne možemo preko noći da rešimo problem javnog prevoza u Beogradu -  zaključio je Andrić.

Bonus video:

U Beogradu gradski prevoz koristi oko 800.000 putnika, a mesečno se proda tek oko 120.000 karata.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (2)

Loading
Sima S

01.11.2022 11:12

"..uz podizanje kvaliteta usluge i sistema kontrole ulazaka na prednja vrata vozila.." - Ovo (ulazak samo na prednja vrata) je do sada pokušavano više puta ali nikakve pozitivne rezultate nije dalo - naročito ne na početnim stanicama odn. okretnicama. Plus što ovo ima smisla samo na autobusima sa 3 ili 4 vrata. Na onim busevima sa 2 vrata je neizvodivo odn. besmisleno. I za tramvaje sa prikolicom je takodje besmisleno. - Ova odluka će po ko zna koji put samo iritirati ljude... nikakva dobit a šteta velika...

Weronika

01.11.2022 13:42

Za ovaj (ne)kvalitet usluge koji imamo u javnom gradskom prevozu, cena karte je preivsoka. O higijeni da i ne govorim. Sedišta su čista u prvih mesec dana novog busa. Nikada se više i ne očiste. Da ne pominjem da postoji zaštićena grupa putnika kojima kontrolori ne prilaze, jer se ti putnici odmah bune kako su diskriminisani (zbog boje kože) a ulaze uglavnom u grupama od četvoro i više. Oni galame kada uđu, ćuškaju se, često se ponašaju kao da su u sopstvenoj kući. Ali zato kontrolori moju ćerku obaspu najpogrdnijim rečima kada im pristojno kaže da je student i da nema para za kartu. U toku prethodne dve godine kada je na fakultet išla samo na polaganje ispita jer je nastava bila onlajn, zaista je za nju i mene bio luksuz da kupuje mesečnu kartu s obzirom da sam samohrana majka i da imam i stariju ćerku koja je hronični pacijent a živimo kao podstanari. Ovim putem dajem i predlog da se Beogradskim studentima omogući besplatan gradski prevoz kao što je to omogućeno mnogim studentima iz unutrašnjosti za međugrdski prevoz za put do Beograda.