Počinje gradnja DVA nova MOSTA i GRADSKOG TUNELA u Beogradu!
Do 2030. godine planirana je gradnja čak sedam mostova u Beogradu!
- Od sedam mostova koliko je planirano da se izgradi u Beogradu do 2030. godine, do kraja ove ili početkom sledeće godine u našem gradu gradićemo dva nova mosta - Novi Savski most i Most kod Ade Huje. Novi Savski most zameniće stari i imaće četiri saobraćajne trake i dve trake za tramvaje dakle ukupno šest umesto sadašnje dve. Pored toga, imaće biciklističke staze i široke trotoare - izjavio je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika Beograda gostujući u jutarnjem programu TV Hepi.
- Izgradnja ovog mosta rasteretiće Brankov most i Gazelu. Da će ovaj most biti veoma korišćen doprineće izgradnja Gradskog tunela, prvog koga ćemo graditi u našem gradu posle 52 godine, koji će počinjati kod Ekonomskog fakulteta ispod Lomine ulice, a završavati u Bulevaru despota Stefana skoro kod Pančevačkog mosta - rekao je Vesić.
On je dodao “da će izgradnja ovog tunela smanjiti saobraćaj u centru grada za oko 12 odsto, kao i bitno uticati na smanjenje zagađenja.
- Istovremeno nas čekaju radovi sa novobeogradske strane, odnosno proširenje Zemunskog puta u ulicu sa četiri trake i izgradnja tri kružna toka na svim raskrsnicama oko tržnog centra Ušće - rekao je Vesić.
On je rekao da očekuje potpisivanje ugovora za izgradnju još jednog mosta na Dunavu kod Ade Huje. Kada taj most bude završen on će biti deo naše unutrašnje obilaznice koja bulevarima sa četiri trake povezuje Most na Adi i Most kod Ade Huje, ali će omogućiti da se konačno rekonstruiše Pančevački most.
Bonus video:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (1)
D. Lukić, dipl inž saobraćaja
04.05.2022 12:25
Ako bi se na mestu Starog savskog mosta gradio Novi savski most, onda bi za vreme izgradnje istog; minimum 3-4 godine, laka motorna vozila koja sada koriste Stari savski most velikom većinom za prelazak preko reke Save koristila Brankov most, pa bi na njemu dolazilo do još većih zastoja u saobraćaju nego što je to danas slučaj. Zato saobraćajna struka kao optimalno rešenje predlaže; da se uzvodno do Starog savskog mosta izgradi most širine 8-10m koji bi preuzeo saobraćaj tramvaja i vozila GSP, da se izgradi Novi most preko reke Save nizvodno ispod Muzeja savremene umetnosti koji bi prirodno spojio bulevare Nikole Tesle i Vojvode Bojovića i omogućio saobraćajnu povezanost Savske i Dunavske padine, dok bi se Stari savski most adaptirao za saobraćaj lakih motornih vozila, pešaka i biciklista. Inače, taj Novi most bi bio višestruko jeftiniji od tunela koga predlažu nadležni, a pored toga, most je za učesnike u saobraćaju i mnogo bezbedniji od tunela.