''TIHA VEĆINA'' SVE VEĆA! Udvostručio se broj studenata Pravnog fakulteta u Beogradu koji žele e-izjašnjavanje o nastavi!
Podsećamo, profesor Pravnog fakulteta Univerziteta u Beogradu Vladan Petrov najavio je da će u ponedeljak biti održana sednica Nastavno-naučnog veća na Pravnom fakultetu na kojoj će biti izneta inicijativa studenata da se preko platforme e-student izjasne da li su za nastavak nastave ili ne.

ST/V. LUKIĆ
Komentari (18)
Dina
28.03.2025 15:24
Tiha većina su sva normalna deca koja su morala da trpe teror prethodnih meseci
MajaH
28.03.2025 15:48
Mnogo sam srecna jer sam ovo procitala. Deco, hvala vam sto ste razumni i sto se se pokrenuli ovu temu, mesto vam je na fakultetima!
Optimus
28.03.2025 17:30
Postaje svima jasno šta studenti zaista žele, žele da uče i normalno studiraju.
Ana
28.03.2025 18:29
Svaka čast studenti.
Mare
28.03.2025 18:52
Tako je deco borite se.
Joca
28.03.2025 19:03
Verujem da će se deca vratiti redovnim obavezama na fakultetu i učenju.
Roki96
28.03.2025 19:06
Dosta su studenti i roditelji ziveli u zabludi da su blokatori vecina, izjasnjavanje o nastavku rada i studiranja ce ih debelooo razocarati
Marta
28.03.2025 19:56
Studenti su se konačno urazumili.
Marta
28.03.2025 19:56
Odlične vesti.
Zoki
28.03.2025 20:19
Studentima je dosta da se plenumasi izivljavaju nad njima.
Pera
28.03.2025 20:44
Imate podrsku deco.
Ratko
28.03.2025 21:38
Većina koja se ne vidi je sve veća i veća. I samo će da raste. Konačno i oni da progovore i da se čuju.
Marko
28.03.2025 21:46
Dok imamo ovakvu mladost, pametne mlade studente, koji umeju da se bore za sebe, svoja prava, ne treba da se brinemo za budućnost Srbije. Oni su ponos, primer kako se bori i pod skoro nemogućim uslovima.
Anita
28.03.2025 22:07
Pravi studenti žele da uče.
Luka
28.03.2025 22:08
Normalna deca koja su morala da trpe teror nasilnih studenata blokadera.
Veljko
28.03.2025 22:27
Sve veci broj studenata koji zele da nastave studije
Mik
28.03.2025 22:36
Mora da misle na svoje ispite
Sanja
28.03.2025 22:38
Vecina studenata zeli da uci.