EVROLIGA BEZ VEČITIH NEMA SMISLA! Snažna poruka iz redova dvostrukog prvaka Evrope
Sve je rečeno!

Foto: Starsport/Peđa Milosavljević
Evroliga je zvanično potvrdila da je ligaški deo sezone 2024/25 bio najgledaniji u istoriji takmičenja, kada je reč o prosečnoj poseti na utakmicama i procentu rasprodatosti tribina, za šta su najviše zaslužni navijači Partizana i Crvene zvezde.
Beograd se ponovo pokazao kao prestonica evropske klupske košarke – Partizan i Crvena zvezda zauzeli su dva vodeća mesta po prosečnoj poseti, a time i istakli dominaciju na tribinama najelitnijeg košarkaškog takmičenja u Evropi.
Partizan je predvodio listu sa prosekom od 18.486 gledalaca po utakmici, što je 98% popunjenosti Beogradske arene, a za doprinos rekordnoj sezoni dobio je i specijalnu plaketu pre poslednje utakmice protiv Reala.
Crvena zvezda je bila odmah iza sa 18.239 gledalaca po meču, odnosno 94% kapaciteta, koliko iznosi i popunjenost hale Olimpijakosa – „Dvorane mira i prijateljstva“, gde je prosečno dolazilo 11.546 navijača.
U razgovoru za Basket Njuz, sportski direktor Efesa Ismail Šenol pričao je o brojnim temama u Evroligi, ali je posebno zanimljivo šta je istakao za dva srpska kluba.
- A-licenca je jedno, ali uzmite za primer Partizan i Zvezdu. Oni su izuzetno vredni za Evroligu. Kada odete u Beograd i vidite 20.000 strastvenih navijača, shvatite da je košarka tamo kao religija. Evroliga jednostavno ne može da se zamisli bez njih. Iako nemaju A-licence, ja sam ih oduvek doživljavao kao temelje lige. Oni čine osnovu onoga što Evroliga jeste - rekao je Šenol.
Budućnost elitnog takmičenja po rečima čelnika Efesa je i više nego dobra.
- Mislim da je svetla. Ostajemo zajedno sa klubovima koji imaju A-licencu i verujem da će nas to jedinstvo učiniti još boljima. Evroliga ima tradiciju dugu 25 godina i moramo da je nastavimo hodajući zajedno.
Naravno i u Efesu su svesni promena koje stižu sa NBA ligom i njihovim ulaskom na evropsko tržište.
- Imamo tradiciju na svojoj strani. Klubovi su posvećeni. Dokle god ostanemo ujedinjeni, nastavićemo da napredujemo – nova tržišta poput Abu Dabija za Fajnal for otvaraju nove prilike. Kada je reč o komercijalnom aspektu, mislim da smo na pravom putu. Optimista sam.
Nastavio je sa temom NBA lige...
- Mislim da NBA odlično razume sportski biznis. Dovoljno su pametni da shvate koliko je Evroliga važna na evropskoj mapi. Evroliga ima najbolji košarkaški proizvod ovde. Ako žele da rade nešto u Evropi, moraju da komuniciraju sa Evroligom. Moraju da imaju Evroligu na svojoj strani. Bez timova iz Evrolige, bez njenih akcionara, ne verujem da će imati najbolji proizvod.I šta god da pokušaju da komercijalizuju, ne mogu ni da zamislim evropsku košarkašku ligu bez Olimpijakosa, Panatinaikosa, Efesa, Fenerbahčea, Žalgirisa. To su temelji. Sada je i Bajern stvorio sjajnu tradiciju sa svojom arenom i celokupnom organizacijom. Makabi Tel Aviv. To su brendovi koji čine evropsku košarku lepšom.
Dotakao se i problema koji je realno vrlo lako rešiti, da Evroliga prestane da se preklapa sa terminima.
- Mislim da bi trebalo da imamo tačno određene termine za početak utakmica, kao što je slučaj u Ligi šampiona u fudbalu. Većina navijača Evrolige su zapravo zaljubljenici u samu ligu i ovaj prelepi sport. Naš proizvod bi bio jači kada bi bilo manje preklapanja u terminima. Ima kola u kojima se 5–6 utakmica igra u isto vreme, a to nije dobro za publiku.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
BONUS VIDEO
Komentari (0)