SRAMNA REKLAMA ILI DOBAR MARKETINŠKI TRIK? Hrvati preko KRVNIČKOG starta Šimunića nad Sulejmanijem namamljuju kupce (FOTO)

Autor:

Sport

11.06.2024

15:50

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Reklo bi se - pametno.

SRAMNA REKLAMA ILI DOBAR MARKETINŠKI TRIK? Hrvati preko KRVNIČKOG starta Šimunića nad Sulejmanijem namamljuju kupce (FOTO)

Foto: Starsport

Josip Šimunić i Miralem Sulejmani

Utakmica između Srbije i Hrvatske na stadionu Crvene zvezde 2013. ostala je upamćena po jednom krvničkom startu, koji neće nikada biti zaboravljen. U 80. minutu utakmice Josip Džo Šimunić izveo je brutalan start nad Miralemom Sulejmanijem, što je rezultiralo direktanim crvenim kartonom za hrvatskog reprezentativca. Verujemo da je svima jasno o kom se momentu radi.

Ovaj čuveni detalj s utakmice bio je inspiracija za jednu reklamu upravo u komšiluku, sigurno marketinški dobro odrađenu tamo. Naime, švedska kompanija je predstavila kosačicu uz natpis: "Kosi kao Džo u najboljim danima", aludirajući na brutalan start Josipa Šimunića.

Ova reklama je izazvala različite reakcije u Srbiji i Hrvatskoj - dok je u Srbiji doživljena kao provokacija, u Hrvatskoj je viđena kao zanimljiv marketinški trik.


Tada smo čuli i čuvene reči srpskog komentatora Aleksandra Stojanovića, koji nije mogao da sakrije svoju nevericu, vičući: "Au, pa šta je ovo?! Ovo je najgori start na Marakani godinama unazad." Tada se igrao meč kvalifikacija za Svetsko prvenstvo 2014, na koje je na kraju otišla Hrvatska, dok smo mi ostali mesto ispod u grupi. Rezultat je na kraju bio 1:1, a da Šimunića nije bilo, ko zna u kom bi smeru otišao... 

Iako je Miralem Sulejmani prošao relativno dobro nakon ovog brutalnog starta, činjenica je da je ovaj događaj ostao urezan u sećanje mnogih ljubitelja fudbala.

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

BONUS VIDEO:

Komentari (0)

Loading