SPEKTAKL U NAJAVI: Interesovanje za utakmicu je nikada veće - ogroman broj gostujućih navijača stiže na stadion!
Nezabeleženo u istoriji "Čika Dače"...
Fudbalski Kup Srbije za sezonu 2023/24 ulazi u svoju završnu fazu. Nakon polufinalnih mečeva koji su na programu u sredu 24. aprila biće poznata imena dva kluba koja će u direktnoj borbi na lozničkom "Lagatoru" odlučiti o novom osvajaču prestižnog trofeja.
I dok je u fokusu javnosti meč koji će se sa početkom od 19 časova odigrati na našem najvećem stadionu, a u kojem će Crvena zvezda dočekati Partizan, čini se da je sve spremno i za istinski spektakl u srcu Šumadije.
Naime, na kragujevačkom stadionu "Čika Dača" sastaće se domaći Radnički 1923 i novosadska Vojvodina.
Novosađani znaju kako se osvaja kup. Do sada su u svojoj istoriji dva puta uspevali da stignu do navedenog trofeja, dok Kragujevčani ostvaruju najbolje rezultate u klupskoj istoriji. U ovom momentu se nalaze u samom vrhu srpskog klupskog takmičenja, a istovremeno su prvi put uspeli da se izbore za plasman među četiri najbolje ekipe u kup takmičenju.
Iz svega navedenog jasno je da se očekuje istinski spektakl na "Čika Dači" koji će biti premali da primi sve zainteresovane koji se nadaju plasmanu svojih ljubimaca u veliko finale.
Među 15.000 navijača, koliki je kapacitet kragujevačkog stadiona, svoje mesto će naći i oko 1.000 novosađana koji stižu u Šumadiju iz "srpske Atine".
Kako su istakli iz redova novosadskog superligaša, rukovodstvo Kragujevčana je izašlo u susret Novosađanima i omogućilo im je da dobiju traženi kontigent ulaznica za predstojeći meč.
Da podestimo, meč između Radničkog 1923 i novosadske Vojvodine na programu je u sredu 24. aprila sa početkom od 16 časova, a oba rivala pozivaju svoje navijače da ispune tribine stadiona "Čika Dača" do poslednjeg mesta.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)