KIM KARDAŠIJAN U KONTAKTU SA BALENSIJAGOM NAKON KAMPANJE KOJA JE RAZBESNELA JAVNOST: Potresena nakon što je videla fotografije devojčica
Konačno je i članica porodice Kardašijan rekla šta misli.
Kim Kardašijan napokon je progovorila o poslednjoj Balensijaginoj kampanji jer su izazvali burnu reakciju zbog načina fotografisanja. Da podsetimo, kampanja je uključivala fotografije devojčica koje drže plišane medvediće opremljene kožnim detaljima, a neke su nosile nešto nalik tangama.
A sada je i rijaliti TV zvezda rekla svoje i objasnila zašto joj je trebalo malo vremena da da komentar, prenosi "Miror".
- Bila sam tiha proteklih nekoliko dana, ne zato što nisam bila šokirana i ogorčena nedavnim Balensijaginim kampanjama, već zato što sam htela priliku da razgovaram sa njihov timom da sama shvatim kako se to moglo dogoditi. Kao majka četvoro dece, potresena sam tim uznemirujućim slikama. Sigurnost dece mora se ceniti sa najvećim poštovanjem i ništa protiv toga ne bi smelo imati mesta u našem društvu - tačka - počela je Kim Kardašijan na svom Instagram storiju.
- Cenim Balensijagino uklanjanje kampanja i izvinjenje. Razgovarajući sa njima, verujem da shvataju ozbiljnost problema i da će preduzeti potrebne mere da se ovo više nikada ne ponovi - rekla je ona.
Osnivačica SKIMS - a takođe je podelila svoju izjavu na Tviteru, no činilo se kao da njeni komentari nisu učinili mnogo da umire bes njenih obožavaoca. Jedan je odgovorio:
- Nema izvinjenja što se to ikada dogodilo prvi put. Ove kampanje prolaze kroz više timova ljudi. Odjavili su se, a zatim dopustili da dođe do "zlostavljanja" tokom snimanja. Ponekad "žao mi je" nije dovoljno.
Firma je od tada podigla tužbu vrednu 25 miliona dolara zbog reklamne kampanje, tužba je usmerena protiv proizvođača koji su je osmislili za promociju prolećne kolekcije.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)