Hemofarm širi poslovanje: brend BIOTA Intima novi član portfolija za žensko zdravlje
Brend BIOTA intima postao je novi član portfolija kompanije Hemofarm.

Foto: Hemofarm
Ova akvizicija predstavlja još jedan korak u obogaćivanju Hemofarmove ponude za žensko zdravlje, a sve u skladu sa svrhom kompanije da bude pouzdan partner u brizi za zdravlje ljudi.
Generalni direktor Hemofarma Ronald Zeliger istakao je da "akvizicija brenda BIOTA intima predstavlja značajan korak u strategiji kompanije i stvara nove mogućnosti."
- Naša misija je da pružimo najbolju moguću podršku zdravlju svih žena. Sa BIOTA intima brendom, osim što obogaćujemo naš portfolio, takođe odgovaramo na specifične potrebe žene u različitim fazama života - izjavio je Ronald Zeliger.
Uz novu akviziciju, Hemofarm će još efikasnije pružiti unapređenu podršku u očuvanju zdravlja žena.
- Uvođenjem brenda BIOTA intima u našu ponudu, dodatno jačamo našu posvećenost zdravlju žena. Ovi proizvodi nude sveobuhvatnu podršku od ravnoteže mikrobiote do specifične brige o urinarnom i vaginalnom zdravlju - izjavila je Ivana Bojbaša, direktorka marketinga za CHC/OTC u kompaniji Hemofarm.
Brend BIOTA Intima obuhvata proizvode kao što su kapsule (15 i 30 kapsula), gel (100 ml) i krem (50 ml), koji su pažljivo osmišljeni da zadovolje specifične potrebe žena svih uzrasta, koje sve veću pažnju posvećuju svom intimnom zdravlju.
Uvođenjem BIOTA intima brenda, kompanija Hemofarm takođe nastavlja da proširuje svoj ginekološki portfolio koji uključuje brendove poput Femmabiotic, Ferona, Miocystinn i Finderm Forte.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)