IDIOTI! KAO DA SU U DŽUNGLI! Stjuardesa otkrila šta posadu najviše nervira kod putnika, dve stvari činimo SKORO SVI
Stjuardesa je pohvalila većinu putnika na uviđajnosti, obziru i pristojnosti, ali je naglasila da je gotovo nepogrešivo uvek pri ulasku putnika u avion znala s kim će imati posla
Bivša dugogodišnja stjuardesa jedne od vodećih američkih, a kasnije i azijskih avio-kompanija otkrila je u intervjuu za portal CN Traveller šta ju je pre, tokom posla, najviše živciralo kod putnika.
Stjuardesa po imenu Šarlot se pritom nekoliko puta u intervjuu ograđivala od opštih zaključaka, smatrajući da postoji veliki broj putnika koji je jako pristojan i uviđajan, ali da, kao i u svakoj drugoj sferi života, oni ne mogu da dođu do izražaja od onih nevaspitanih.
- Radila sam 18 godina za renomirane avio-kompanije i uvek sam se trudila da ne delim putnike ni po čemu. Iako je i koleginicama i meni bilo od prvog trenutka njihovog ulaska u avion jasno s kim imamo posla. Bilo je tu veoma pristojnog, finog sveta s kojim je bila uživancija leteti, ali nažalost uvek je bilo i biće putnika za koje nemam drugi termin nego da ih nazovem – idiotima - rekla je stjuardesa.
Šarlot je zamolila da se njen pun identitet na objavljuje, ne zato što se plaši nekih komentara i šikaniranja na mrežama, već zato što je još u tom poslu, samo što ne čini više deo posada.
Bivša stjuardesa je u intervjuu naglasila da postoji šest pravila za putnike kojih apsolutno moraju da se pridržavaju. Ipak, ne samo što je x puta u karijeri prisustvovala njihovom kršenju, već je bila i u iskušenju da ozbiljno zarati sa tvrdoglavim putnicima.
- Prvo i glavno pravilo je da nema pušenja. Nikako i nigde u avionu. Bilo je pojedinaca koji su pokušali da to učine u toaletu, ali brzo su otkriveni i ne samo što su skinuti s budućih letova te avio-kompanije, već su i kažnjavani. Tako da…nikom se ne isplati da puši u avionu, zar ne - kaže Šarlot.
Ona je otkrila da je drugo pravilo da putnik nema pravo da se nervira što drugi putnik ispred ili iza njega pomera sedište.
- Ukoliko postoji problem, neka ga prijave nama, mi smo zadužene da takve stvari rešavamo. U praksi je bilo užasno mnogo slučajeva svađa, pa i tuča putnika samo zbog pomeranja sedišta - rekla je Šarlot.
Treće pravilo nju je najviše nerviralo i to s pravom.
- Ne postoji reda radi pravilo da se ne ustaje sa sedišta pre nego što se avion u potpunosti ne zaustavi. Hajde, razumem to što se već na dolaznoj pisti putnici rešavaju pojasa i skidaju ga, mada i to nije dozvoljeno, ali ustajanje! To me je dovodilo do ludila i mogu vam reći da sam u 100 odsto slučajeva, kada vidim ko ustaje, znala i pre toga da će taj putnik to da uradi. To je iskustvo. Već po njihovom ulasku u avion znam s kim ću imati posla, bez obzira što sam nasmejana - kaže Šarlot.
Četvrto pravilo je bilo i ostaće zauvek da nema agresije i tuča u avionu.
- Ovo pravilo se najviše krši na letovima za letnje destinacije gde ide masa mladih i često pijanih ljudi. Dovoljan je samo jedan povod da izbije opasna svađa, često i pesničenje. Nikad neću razumeti kako ne pokušaju da na civilizovan način reše problem. Ovako se ponašaju kao da su u džungli, kao da nismo deo civilizacije - naglašava Šarlot.
Peto pravilo je da se ne pritiska dugme koje poziva posadu, osim u hitnim slučajevima.
- Kad bi vam sada pričala zbog čega su sve ljudi pritiskali to dugme, trajao bi razgovor do jutra. I tu moram da upotrebim termin ‘idioti’ jer sam ih prečesto viđala, kao i njihove razloge da nas zovu. Počevši od toga da traže da im pomognemo da zaspu, pa do žalbi što im je loše sedište i kroz prozor gledaju u rep aviona, pa do toga da ih žulja pojas. Bilo je takvih primera koliko hoćete. Najviše je poziva bilo zbog pića ili hrane - kaže bivša stjuardesa.
Šesto pravilo koje su takođe svi kršili odnosilo se na to da su putnici dužni da počiste svoj nered.
- Naravno da je većina njih ostavljala krš i lom za sobom. Iako mi prolazimo kroz avion i pitamo ih imaju li šta da nam daju da bacimo. To je u ljudskoj prirodi. Ono što nije moje, tamo gde ne živim, zašto bih čistila za sobom. Na sreću postoje putnici koji vode računa i o tome, naročito oni iz Japana, Koreje, Kine i još nekih zemalja - istakla je Šarlot.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)