YouTube uvodi nova pravila koja se mnogima neće dopasti
YouTube ima nova pravila, koja se verovatno neće svideti kreatorima sadržaja.
Naime, kada se neki oglas prikaže na ovoj platformi, oni na čijem video-snimku su oglasi, obično prihoduju od toga. Ipak, nova pravila kažu da će YouTube moći da prikazuje još više oglasa nego ranije, a da će manje plaćati za njih, odnosno da svi koji nisu u "Partnerskom programu" neće dobijati novac.
Tako, na primer, može da se desi da manji kreatori vide oglas na nekom svom video-snimcku, a da ne zarade ni dinar od toga. Ukoliko žele da budu deo YouTube partnerskog programa, moraju da imaju 4.000 sati pregleda u poslednjih 12 meseci, i da imaju više od 1.000 pretplatnika.
Naravno da su oglasi jedan od velikih izvora prihoda za YouTube i kompaniju Google, ali i za kreatore koji tako mogu da ostvare dodatnu zaradu - bar su do sada mogli. Kako je za portal The Verge potvrđeno, i dalje neće biti oglasa na kreatorima koji u prvi plan ističu religiju, politiku, alkohol ili kockanje.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)