OD NASTUPA UZMU I DO 40.000 EVRA, A NEMAJU PREBIJENE BANKE! Estrada zarađuje ogromne pare, a zbog troškova im ne ostane ništa!
U poslednje vreme kompozitori su mnogo podigli cene, a poskupela je i video-produkcija. Kad se još tome dodaju troškovi putovanja, stajlinga, muzičara, zvezde ostanu praznih džepova , tvrde estradni menadžeri

Foto: Antonio Ahel/ATAImages
Poznato je da pevači mnogo zarađuju od nastupa, te mogu da priušte luksuzan život. Međutim, ono o čemu se malo govori jesu troškovi koje snose estradne zvezde. Foto: Republika.rs
Oni koji su upućeni u to kako funkcioniše muzička scena saglasni su s tim da pevačima ostane jedva polovina novca od nastupa.
Zvonko Grujić, koji zastupa brojne zvezde u inostranstvu, opisao je kako zarađuju naše najveće zvezde.
Takođe, menadžer objašnjava da je jedna situacija na Jutjubu, a potpuno drugačija na terenu:
Foto: Republika
- Poslednjih godina nema pravila kad su cene u pitanju. Iste su cene, da li pevali u Jakovu ili Parizu. Menadžeri pevača retko kad spuštaju cenu upravo zbog tih troškova, ali se napravi neki kompromis da sve strane budu zadovoljne. Pregledi na Jutjubu mogu da se kupe, i to svi, to nije merilo. Samo ono što je na terenu se važi. Nekad se dešava da se novac uplaćuje ranije, a nekad i posle nastupa. Brena, Ceca, Đani, Slađa Alegro, Tijana Em, Nikola Ajdinović, Lukas, Šerif, Jana, Adil, Pejović, Sanja Vučić, Prijovićka, s njima nema pogađanja. Kažu sumu i priča se završava u deset sekundi. Oni su veliki profesionalci i veliki radnici. Lukas nikada nije zakasnio na veselje. Najveći problem jeste s onima koji misle da su zvezde.
Sličan stav deli i njegov kolega Saša Đurić.
Foto: ST/Dragan Kadić
- Ima onih koji idu sa svojim muzičarima, a tu su i tonac, vozač kombija i onda su veći troškovi. Na primer, reperi idu samo s di-džejem, pa su manji troškovi. Drugačije je ako se ide kolima, kombijem ili avionom. Onima koji imaju manje troškova ostane 70 odsto zarade, a pevačima koji imaju bend ostane 50 ili 60 odsto. Zavisi i od destinacije gde se ide - rekao je Đurić.
Pevači za nastupe novac ulažu u stajlinge, kao i muzičare s kojima rade.
Izvor upućen u dešavanja na muzičkoj sceni za medije tvrdi da su u poslednje vreme kompozitori mnogo podigli cene, a poskupela je i video-produkcija.
- Sad su svi poludeli, pesma s aranžmanom može da ide i do 10.000 evra. Prosek je 7.000-10.000. Verovali ili ne, spotovi su još skuplji. Cena ide od 10.000 do 50.000 evra. Pristojan spot ne može da košta manje od 25.000. Dakle, za kompletan singl pevač mora da izdvoji 35.000 evra - kaže izvor, prenose mediji.
BONUS VIDEO:
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)