‘KAKO SE PO JUTRU DAN POZNAJE – TAKO SE PO DETINJSTVU POZNAJE BUDUĆI ČOVEK!'
Željko Mitrović posetio je štićenike sedam domova iz Srbije i ODUŠEVIO ih duplim džeparcem!

Foto: Foto Pink media group
Prva grupa šticenika domova za nezbrinutu decu sa teritorije cele Srbije, i ove godine kreira nove uspomene zahvaljujuci akciji “Zimovanje za sve” u organizaciji Željka Mitrovića i Pink Media Group. Rekordni broj od vise od 300 dece i vaspitača ove godine otićiće na zimovanje o trošku Željka Mitrovića, a prvu grupu od njih 120, vlasnik Pink Media Group danas je posetio kako bi ih obradovao i duplim džeparcem.
Pored posete Stopića pecini i Gostiljskim vodopadima, klinci će uzivatii u Dino avantura parku, luna parku, vožnji gondolom i mnogim drugim aktivnostima.
Gromoglasan aplauz, presrećna lica mališana i puno dobrog plesa, dodatno je ulepšalo boravak klinaca na ovogodisnjoj zlatiborskoj ekskurziji.

Foto Pink media group
Pogledaj galeriju

Foto Pink media group
Pogledaj galeriju

Foto Pink media group
Pogledaj galeriju

Foto Pink media group
Pogledaj galeriju
“Ove godine preko 300 dečice iz cele Srbije otićiće na zimovanje. U hotelu Dijamant, na Zlatiboru, boravi trenutno 120 štićenika. Tu su mališani iz Knjaževaca, Niša, Aleksinca, Sombora, Sremske Kamenice, Novog Sada, Bele Crkve i Banje Koviljače – iz sedam domova iz Srbije. Sledeće nedelje se menjaju, kada dolaze štićenici iz Beograda. Ukupno na zimovanje otićiće preko 300 dece, što je rekord. Mnogo više od planine i svežeg vazduha klince su obradovali džeparci i to dupli. To je sasvim normalno, i mene je to radovalo kada sam bio klinac. Život nije samo dani koji su prošli – život su dani koji se pamte. To je nešto što je značajno i stalno govorim – kako se po jutru dan poznaje, tako se po detinjstvu poznaje budući čovek. Veoma je važno da deca u svom detinjstvu imaju puno srećnih momenata kojih će se sećati, koji ih čine radosnim i koji će možda učestvovati u izgradnji njihove ličnosti. To je naš cilj i zato imamo veliki broj humanitarnih akcija. Novogodišnja akcija, zimovanje, dva humanitarna bala, pa slavimo zajednički rođendan, letovanje, pripreme za školsku godinu i onda se približavamo opet novogodišnjim praznicima. Cela godina je ispunjena raznim aktivnostima i verujem da ih to čini srećnim i zadovoljnim. “ – rekao je Mitrović
Još jednom, vlasnik Pink Media Group, pokazao je kako treba da postupa neko ko je u mogućnosti da pruži pomoć najugroženijoj i najosetljivijoj grupi, a ta tradicija sada je već premašila deceniju i po. Zato akcije ovog tipa poželjno je izvoditi javno, jer one mogu motivisati i druge kompanije i pojedince koji su u mogućnosti da doprinesu nečijem boljem sutra.
Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama:
Facebook,
Instagram,
YouTube,
TikTok,
Telegram,
Vajber.
Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa
Google Play i
Apple AppStore.
Komentari (0)