"METRO JE NAJVAŽNIJI PROJEKAT PREDSEDNIKA VUČIĆA" Vesić o investicijama i auto-putu Miloš Veliki

Autor:

Vesti

19.10.2024

11:32

Pratite nas i putem Android ili iOS aplikacija

Android aplikacija ios aplikacija huawei aplikacija

Vesić je rekao da je na 72 hektara na Makiškom polju završeno nasipanje i naveo da će graditi depo, operativni centar

"METRO JE NAJVAŽNIJI PROJEKAT PREDSEDNIKA VUČIĆA" Vesić o investicijama i auto-putu Miloš Veliki

Foto: Tanjug/Nenad Mihajlovic

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić izjavio je danas da se očekuje da do kraja naredne i početkom 2026. godine imamo prve TBM mašine, takozvane "krtice", koje će kopati podzemne cevi kojima će prolaziti metro, a da će u međuvremenu početi da se rade stanice za metro, neke već do kraja 2025. godine.

Vesić je, gostujući na RTS-u, rekao da je na 72 hektara na Makiškom polju završeno nasipanje i naveo da će graditi depo, operativni centar kojim će se upravljati kompletnim metroom, hale za infrastrukturu, hale za opravku vozova i slično.

- Metro je najvažniji projekat predsednika Vučića koji je počeo još 2014. godine, kada je sadašnji ministar finansija Siniša Mali bio gradonačelnik Beograda, a ja gradski menadžer. Nas dvojica sada vodimo radnu grupu za metro sa drugih pozicija u vladi. To je republički projekat za koji grad Beograd ne izdvaja ni dinar i mi ćemo metro završiti - rekao je Vesić i dodao da je planirano da prva linija metroa bude gotova 2028, a druga 2030. godine.

Naveo je da će se istovremeno sa metroom raditi na proširenju kapaciteta BG voza i dodao da će Beograd posle 2030. godine konačno biti evropska metropola koja, sa ovolikim brojem stanovnika, ima metro.

Govoreći o drugim infrastrukturnim projektima, Vesić je podsetio da je probijena desna cev tunela "Munjino brdo" na deonici auto-puta "Miloš Veliki" od Preljine do Požege i naveo da će do 28. juna biti završena kompletna deonica tako da će građani moći do Požege da dolaze auto-putem.

Kada je u pitanju Moravski koridor, Vesić je rekao da će u novembru biti završeni radovi do Trstenika, a u decembru do Vrnjačke Banje. "Na taj način ćemo i Trstenik i Vrnjačku Banju povezati na auto-put", rekao je Vesić i dodao da će kompletan Moravski koridor biti završen do kraja sledeće godine.

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, Telegram, Vajber. Pridružite nam se i prvi saznajte najnovije i najvažnije informacije.
Naše aplikacije možete skinuti sa Google Play i Apple AppStore.

Komentari (0)

Loading